Eksportere kontaktpersoner til en csv-fil
Fra : Viggo

Dato : 27-09-06 11:14

Outlook 2003
Når jeg vil eksportere kontaktpersoner til ab.csv for at importere
adresserne i gmail fx, gør jeg som jeg har gjort mange gange tidligere uden
problemer:
Importer-Eksporter / Eksporter til en fil / Så vælger jeg filtype, men lige
meget hvilken type, jeg vælger, kommer der kun en tom rude frem, når jeg
trykker på næste. Dvs at jeg ikke kan vælge hvilken mappe, jeg vil
eksportere.
Kan I hjælpe?

--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Camilla

Dato : 30-10-06 23:01

Når jeg prøver det samme i 2003, prompter den mig for et tilføjelsesprogram,
så du skal muligvis ind og installere en komponent for at få det til at
virke.

Funktioner=>Indstillinger=>Andet=>Avancerede indstillinger=>Styring af
tilføjelsesprogrammer.

Ellers er et andet forslag at opdatere din Outlook.

Håber det ordner sig.

/Camilla