"Blå Øjne" alias Julie Rugaard
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 27-09-06 07:53

Hvem er hun datter af?

Jeg mener at kunne huske, at hun er datter af Sebastian alias Knud Torben
Christensen, men efternavnet passer godt nok ikke.

Kan nogen be- eller af-kræfte min opfattelse. Jeg har forgæves søgt på
Google.

-Michael.

Fra : Thomas Bruun

Dato : 27-09-06 09:36

Michael Jørgensen wrote:
> [...]
> Christensen, men efternavnet passer godt nok ikke.
>
> Kan nogen be- eller af-kræfte min opfattelse. Jeg har forgæves søgt på

Sebastian´s datter hedder Sara Grabow og er lige nu aktuel i
forbindelse med "Uden for sæsonen"-koncerterne på Bornholm

Mvh Thomas

Fra : Kaj Larsen

Dato : 27-09-06 10:52

"Michael Jørgensen" <ccc59035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Christensen, men efternavnet passer godt nok ikke.
>
> Kan nogen be- eller af-kræfte min opfattelse. Jeg har forgæves søgt på

Hejsa

Mener ikke hun har noget med Sebastian at gøre,altså bortset fra hun lavede
en cover af Romeo og Julie(hvilket skulle være forbudt).
Måske derfor man kunne tro at de var i familie.

Kaj Larsen