Operation Swordfish
Fra : PSG

Dato : 22-06-01 13:10

Hej,
Er der tilfældigvis et eller andet velorienteret hoved der ved om, og
hvornår Operation Swordfish får premiere i Danmark? (Til de uindviede kan
oplyses at det er med John Travolta). En trailer kan ses på
http://operationswordfish.warnerbros.com/

Bedste hilsner
Patrick

Fra : Jesper Winding

Dato : 23-06-01 05:55

Den hedder "kun" SWORDFISH

-=JESPER=-

Fra : Lars CA

Dato : 23-06-01 19:45

On Sat, 23 Jun 2001 06:55:00 +0200, "Jesper Winding"
<jesperw@privat.dk> wrote:

>Den hedder "kun" SWORDFISH

Nej, den officielle titel er "Operation Swordfish", check WB's egen
web site: http://operationswordfish.warnerbros.com/

Fed, fed actionfilm!! En af de bedste film jeg har set i år!!

Lars

Fra : Jonas Heilesen

Dato : 23-06-01 19:51

Den står til premiere i DK d. 21/9-2001 ifølge
http://www.releaseplan.dk/releaseplan.php3

--
mvh Jonas Heilesen