3D mark
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 26-09-06 18:19

Ohøj!

Jeg har fået ny pc, og har læst lidt om 3D mark (benchmark?) her i gruppen,
hvad bruger man det til? Til at teste sit systems hastighed?

Mvh Jacob

Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-09-06 20:56

Jacob Bjørn wrote:

> Ohøj!
>
> Jeg har fået ny pc, og har læst lidt om 3D mark (benchmark?) her i
> gruppen, hvad bruger man det til? Til at teste sit systems hastighed?

Yep. Den er også god til at teste stabilitet, hvis du looper den.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 26-09-06 21:03

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Yep. Den er også god til at teste stabilitet, hvis du looper den.

Og hvor får man fat i det henne?

Mvh Jacob

Fra : Dr.Phil

Dato : 26-09-06 21:55

www.futuremarks.com

Fra : Marni

Dato : 28-09-06 21:05

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> skriblede;

> Og hvor får man fat i det henne?
>
> Mvh Jacob

Har du hørt om Google? www.google.dk
Nej !?
Det er en søgemakine på nettet som kan bruges af alle til at
søge efter alt...
Skriv nu f.eks 3dmark i det lille felt, tryk enter og se hvad der sker.
Ret smart ikke!

Martin.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-09-06 22:34

"Marni" <kk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> søge efter alt...
> Skriv nu f.eks 3dmark i det lille felt, tryk enter og se hvad der sker.

Fed sarkasme.. NOT!!
Hvorfor ikke bare være seriøs og spekulere lidt over livets mening?
Ikke alle tænker på google som det første, derfor spurgte Jacob nok her..
Hvis google var svaret på alt så var der nok ikke brug for disse grupper
vel?
Svarene må jo komme fra et eller andet sted..

Mvh
Benjamin

Fra : Marni

Dato : 29-09-06 08:20

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> wrote in message

> [...]
> vel?
> Svarene må jo komme fra et eller andet sted..

Det var ikke sarkasme. Seriøst.
Og jeg tror helt seriøst at en der spørger om hvordan man finder et program

nettet, muligvis ikke har hørt om søgemaskiner.
I det her tilfælde er første, øverste, hurtigste hit når man skriver 3d mark
hos google ...
www.futuremark.com
Hvad siger du Jacob, kunne du bruge mit svar?

Seriøst,
Martin.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 02-10-06 14:24

> [...]
> mark hos google ...
> www.futuremark.com
> Hvad siger du Jacob, kunne du bruge mit svar?

Yes, fint svar.......Men hvis man nu lige kigger på mit første indlæg, kan
man også se at jeg også spørger om hvad det bruges til.

Mvh Jacob

Fra : Marni

Dato : 02-10-06 16:27

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> wrote in message

> Yes, fint svar.......Men hvis man nu lige kigger på mit første indlæg, kan
> man også se at jeg også spørger om hvad det bruges til.
>
> Mvh Jacob

Det ved jeg så ikke meget om.
Men det står der vel også noget om på deres hjemmeside...

Martin.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 02-10-06 16:50

> Det ved jeg så ikke meget om.
> Men det står der vel også noget om på deres hjemmeside...

Yes, kan jo godt være, men med så lav trafik der er i denne gruppe i forhold
til andre, kan jeg ikke se hvordan folk kan få ondt i røven over at jeg
spørger til en hjemmesideadresse....

Mvh Jacob

Fra : Marni

Dato : 02-10-06 18:30

> [...]
> forhold til andre, kan jeg ikke se hvordan folk kan få ondt i røven over
> at jeg spørger til en hjemmesideadresse....

Så vidt jeg kan se, er der ingen der har ondt angående dine spørgsmål ???

Martin.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 02-10-06 19:14

> Så vidt jeg kan se, er der ingen der har ondt angående dine spørgsmål ???

Ondt i røven er måske så meget sagt, men dit indlæg kl22:05 d.28/9 virker
ikke sindsygt venligt...

Mvh Jacob

Fra : Marni

Dato : 05-10-06 13:19

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> wrote

> Ondt i røven er måske så meget sagt, men dit indlæg kl22:05 d.28/9 virker
> ikke sindsygt venligt...

Så siger vi det.

God fornøjelse med at teste.

Martin.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 05-10-06 14:18

> Så siger vi det.
>
> God fornøjelse med at teste.

Nå, så fik jeg endelig snøvlet mig ind på siden, 580 mb!??!?!? Det er da
rimelig meget....

Mvh Jacob

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-10-06 15:30

Jacob Bjørn wrote:

> Nå, så fik jeg endelig snøvlet mig ind på siden, 580 mb!??!?!? Det er da
> rimelig meget....

Under en time på en standard adsl? Efter 2006-standard er det vel
ikke så møj ;) Men hent den bare - det er skam ganske sjovt at
se testen køre igennem. Det er dog ikke alle steder der er lige
god båndbredde når den skal hentes (hentede den selv i sidste uge).

Jeg tror jeg endte med at hente den fra guru3d.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Nicolai

Dato : 05-10-06 16:43

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse

> det er skam ganske sjovt at
> se testen køre igennem.

Jeg tror du skal overveje grundigt hvordan du bruger din tid fremover, for
hvis du synes det er sjovt at se igennem, så mangler du sgu noget i dit liv.

> /hilsner
> --
> | lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |

Nicolai

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 06-10-06 11:09

Nicolai wrote:
> Jeg tror du skal overveje grundigt hvordan du bruger din tid fremover, for
> hvis du synes det er sjovt at se igennem, så mangler du sgu noget i dit liv.

Det var hårde ord når du ikke kender mig :D Jeg synes nu det er
interessant at se om mit grafikkort kan håndtere de effekter som
den seneste version smider efter det. At bruge fem minutter på
det burde ikke koste en fordømmelse af manglende livskvalitet.

Hvis du ønsker at fornærme mig så find nogen i mudderkastning -
for det gider jeg netop ikke spilde tid på. Hvis du ønsker at
tale om grafikkort, ydelse, effekter etc. (det som denne gruppe
er til!) så vil jeg gerne snakke.

/hilsner

Fra : Peter T.

Dato : 29-09-06 09:36

Laziter [9440] udviste en rettidig omhu og skrev:

> Svarene må jo komme fra et eller andet sted..

Det må være på sin plads, at man bruger indersiden og laver lidt
fodarbejde, inden man spørger om dit og dat. Jeg venter dog stadig på, at
en seriøst spørger om adressen på google her på usenet, selv om jeg har
oplevet mange mulige kandidater.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : N_B_DK

Dato : 29-09-06 10:19

Peter T. wrote:

> Jeg venter dog stadig på, at en seriøst spørger om adressen på google her
> på usenet,

Den kan man da finde på google *LOL*

--
MVH.