Hvilken film?
Fra : Roland

Dato : 26-09-06 16:48

Hejsa

Jeg så på et tidspunkt en film med Matt Damon (tror jeg).
Kort fortalt handler den om en 4 "brødere" som er blevet adobteret af en
dame som såbliver slået ihjel. Brøderne kommer så tilbage til den bydel hvor
de boede som børn for at finde morderen. Filmen slutter med en stor
skudvæksling i deres gamle barndoms hjem.

Er der nogle som kan hjælpe med hvad det er for en film.

Roland

Fra : Tue Sørensen

Dato : 26-09-06 18:27

Roland skrev:
> [...]
> skudvæksling i deres gamle barndoms hjem.
>
> Er der nogle som kan hjælpe med hvad det er for en film.

A wild guess: Four Brothers.

- Tue

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-09-06 19:54

>Matt Damon (tror jeg).

Mark Wahlberg

Four Brothers
--
sniper_Nolight

Fra : Per

Dato : 28-09-06 12:13

Utroligt at nogen stadig ikke kender IMDB ;?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-09-06 16:16

> Utroligt at nogen stadig ikke kender IMDB ;?

Engelsk er ikke lige enkelt for alle og så er det jo godt vi har en gruppe
som denne.

(jeg kender ikke Rolands engelskkundskaber)
--
sniper_Nolight

Fra : Roland

Dato : 02-10-06 18:36

Jamen jeg kender skam godt til imdb, men efter som jeg troede at filmen var
med Matt Daemon og søgte under ham, JA så kom der jo lige som ikke noget

Men så er det jo godt at have en gruppe som denne, hvor man kan få en masse
latterlige svar fra nogle bestemte

Roland