Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Skat 2007
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-06 15:46

Hej.

Ved i, om der sker en kæmpe reform mht. skatter fra 2007 eller hvordan det
kommer til at fungere?

Pt. har jeg lært fra min tid som skatterådgiver for mange år tilbage at
beregne en personskat (kommune, amts. og kirke mv.). Men ændres dette
radikalt som følge af sammenlægningen eller vil skatten stadig blive
beregnet på samme måde

Fra : Poul Christensen

Dato : 27-09-06 17:42

"Knud Bergstein" <kn> wrote in

> [...]
> at beregne en personskat (kommune, amts. og kirke mv.). Men ændres
> dette radikalt som følge af sammenlægningen eller vil skatten stadig

Se http://www.skm.dk/tal_statistik/skatteberegning/1372.html

Den giver svar på dit spm.
mvh
poul christensen