Ghana... 6 mdr. afsted.. fly mv. info ?
Fra : Vincent

Dato : 26-09-06 08:23

Skal til Ghana (Accra) i 6 mdr. og vil høre om der er nogen der har erfaring
med landet

Søger samtidig fybilleter til en fornuftig pris, men kan kun se priser
omkring 10000 kr... synes det lydet lidt dyrt !!

Håber på svar

Hilsen
Vincent

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-09-06 09:53

"Vincent" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Søger samtidig fybilleter til en fornuftig pris, men kan kun se priser
> omkring 10000 kr... synes det lydet lidt dyrt !!

www.flybilet.dk 7.679

Antal Beskrivelse Pris
Total

1 Flybillet voksen t/r 6.005 6.005.-
1 Skatter og afgifter voksen 1.656 1.656.-
1 Bidrag sikkerhedsfond 18 18.-
Total 7.679,-

Fra : Vincent

Dato : 26-09-06 10:33

Takker...

flybillet.dk ser fornuftig ud

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 26-09-06 09:52

Vincent <vincentgroes@webspeed.dk> wrote:
: Skal til Ghana (Accra) i 6 mdr. og vil høre om der er nogen der har erfaring
: med landet

Dessverre har jeg ikke det, men det skal være et av de enkleste landene å
reise rundt i i den delen av Afrika, og det er generelt trygt og rimelig.

: Søger samtidig fybilleter til en fornuftig pris, men kan kun se priser
: omkring 10000 kr... synes det lydet lidt dyrt !!

Har du forsøkt British Airways? Du bør kunne få billett med dem for
mellom 7500 og 8000 kroner. Men du sier ikke noe om når du reiser.
Hvis det er i jule-høysesongen, så må du regne med noe høyere pris.
Se i så fall på muligheten for å flytte avreisedagen din til utenfor
høysesong-perioden. På for eksempel www.britishairways.dk kan du
lett se om prisen svinger de nærmeste dagene rundt din ønskede
avreisedag.

God tur!

Bjørn
www.iposeogsekk.com

Fra : Jan Raarup

Dato : 26-09-06 12:43

> [...]
>
>Søger samtidig fybilleter til en
>fornuftig pris, men kan kun se priser
>omkring 10000 kr... synes det lydet lidt dyrt !!

Hej Vincent

Prøv www.kilroytravels.dk
--
Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : redge

Dato : 26-09-06 17:18

Vincent wrote:

> [...]

> Søger samtidig fybilleter til en fornuftig pris, men kan kun se priser
> omkring 10000 kr... synes det lydet lidt dyrt !!

En søgning på london+accra giver muligheder for en retur på omkring 4.000 £.
Det er ikke tjekket med 6 måneder. Retur til London kan fås til 6-800 kr.

http://www.cheapflights.co.uk/flights/Accra/London-Area/

Mvh Jarl

Fra : Sten Schou

Dato : 26-09-06 17:45

> [...]
>
> Søger samtidig fybilleter til en fornuftig pris, men kan kun se priser
> omkring 10000 kr... synes det lydet lidt dyrt !!

KLM eller Airfrance, gå ind på deres hjemmesider, det er som regel noget
billigere, end travellink, flybillet, og hvad de hedder alt sammen.

Hilsen Sten

Fra : Jakob

Dato : 27-09-06 09:31

Jeg var der i 4 dage for omkring 10 år siden. Husker byen som kaotisk,
larmende, grim, trafikalt et helvede, varm og i det hele taget ikke et sted,
jeg kunne finde på at vende tilbage til - desværre...

Men folk var såmænd venlige nok, og lidt interessant at det er en gammel
dansk koloni.

Jeg har til gengæld venner, der har rejst rundt i landet (nordpå) og de
havde en spændende rejse.

hilsen jakob