Dobbelt skærm
Fra : --= Butby =--

Dato : 25-09-06 21:12

Hey.. Har et lidt sjovt problem...

Her på det sidst er min skærm begyndt og blive dobbelt..
Mit grafikkort: GeForce7600GT XFX med en 19" skærm fra Compaq Presario
MV700. Har prøvet skærmen på en anden computer og der er ikk noget galt..
Har også prøvet med de nyeste driver men heller ikk... Nogen forslag.. Der
er ligesom at de hele er dobbelt..

På forhånd tak

--= Butby =--

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 26-09-06 10:35

"--= Butby =--" <mambam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har også prøvet med de nyeste driver men heller ikk... Nogen forslag.. Der

Det tyder jo på at det er gfx kortet der er problemet. Har du testet det på
andre
computere?

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : --= Butby =--

Dato : 26-09-06 19:30

Nej.. Men skal her en af dagene test det..

Men jeg har bare aldrig været udenfor sådan en fejl..

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 27-09-06 14:42

"--= Butby =--" <mambam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Nej.. Men skal her en af dagene test det..
>
> Men jeg har bare aldrig været udenfor sådan en fejl..

Lyder godt nok også besynderligt. Men held og lykke med
testningen.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-06 13:13

> [...]
> Har også prøvet med de nyeste driver men heller ikk... Nogen forslag.. Der

MV700 er da en 17" ikke sandt, men det løser selvfølgelig ikke dit problem.

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Hans

Dato : 27-09-06 17:54

--= Butby =-- wrote:
> [...]
> galt.. Har også prøvet med de nyeste driver men heller ikk... Nogen
> forslag.. Der er ligesom at de hele er dobbelt..

Hvis du bruger VGA-indgang, så prøv og juster skærmens opdateringsfrekvens,
eller vælg autojustering.

Hans