Word felter
Fra : Mike Johnson

Dato : 25-09-06 09:52

Hej

Hvis man i Word skal have selve brevet i venstre side men nogle gange
skal have noget tekst i højre side (sidste 1/3 del). Hvor ledes er det
så bedst at gøre dette ?

Jeg tænker på at det er bedst at beskytte brevet så man ikke kommer
over i højre side også for ikke at slette / rette i teksten.

Teksten i højre side skal heller ikke altid stå der, men pladsen skal
reserveres alligevel (ønsker at slå det til / fra vha. en knap).

Vil det så være lettest at gøre dette via celler i en tabel hvorefter
man protecter alt på nær den celle hvor brevindholdet er ? Eller er
det bedre vha. sektioner så man fx. kan bruge TAB knappen mere normalt
? I så fald hvorledes får man VBA til at finde en bestemt sektion og
evt. checker om der er noget indhold (for dernæst at erstatte
indholdet i sektionen) ?

Vil det også være smartes at have underskriftsdelen som en sektion ?
(skal også helst komme automatisk) under brevindholdet.

På forhånd tak

MJ

PS. Håber at jeg har udtrykt mig klart nok

Fra : Mike Johnson

Dato : 25-09-06 10:17

Hej igen

Jeg vil tro at det måske kan løses bedst ved at ligge det ind i
headeren, men hvordan gøres dette vha. VBA.

På forhånd tak.

MJ

Fra : L.E.P.

Dato : 25-09-06 13:10

Mon, 25 Sep 2006 10:51:49 +0200, skrev Mike Johnson
<doesntwork@hotmail.com> :

> [...]
>
>På forhånd tak
>
>MJ
>
>PS. Håber at jeg har udtrykt mig klart nok

Lyder lidt indviklet, så prøv at spørge i Words egen gruppe:

Hilsen Lars

Fra : Mike Johnson

Dato : 27-09-06 00:29

OK. Tak.