Priest DVD / advarsel
Fra : Peter Heide

Dato : 24-09-06 23:29

http://www.imdb.com/title/tt0110889/

Bare lige en advarsel. Har lige købt denne katolske bøsse feel-good
film med en twist. En rædsel mht kopi af filmen ; viser sig at være et
vhs-rip proppet ned på en DVD.

Kostede ikke meget via Amazon, men alligevel. Det er fandens
pik irriterende at folk kun tænker på handlingen
i filmen og ikke kvalitet af billede og lyd når de laver en anmeldelse.

Jeg checkede ikke DET ud og har fået en DVD med posten der
ryger lige til skraldespanden eller vores lokale homo der bare syntes
at, alt er skønt.

Filmen (handlingen) er forøvrigt fin nok. Viser at katoliker er
totalt bimmelim.

Fra : Mr. D

Dato : 25-09-06 06:13

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.imdb.com/title/tt0110889/
>
> Filmen (handlingen) er forøvrigt fin nok. Viser at katoliker er
> totalt bimmelim.

Virkelig? Jamen så er det jo en must-have film. Det er da helt sikkert !

simon

Fra : Kenned

Dato : 25-09-06 20:26

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>CUT<
>
> Filmen (handlingen) er forøvrigt fin nok.

Er det så ikke nok?
Er handlingen ikke det vigtigste?
Livet er sq for kort til at hænge sig den slags bagateller...

Kenned

Fra : ML-78

Dato : 27-09-06 22:23

Kenned skrev:

> Er det så ikke nok?
> Er handlingen ikke det vigtigste?

Film er andet og mere end bare handlingen. Ellers kunne man nøjes med at
læse manuskriptet.

ML-78

Fra : Christina Estrup

Dato : 26-09-06 21:53

Peter Heide wrote:
> [...]
> at, alt er skønt.
>
> Filmen (handlingen) er forøvrigt fin nok. Viser at katoliker er

"Priest" behandler nogle temmelig tunge emner. Hvis du kan kalde det en
"feel-good film", må den da enten være blevet skamklippet, eller også er
du blevet tabt for meget på gulvet som spæd.

mvh
Christina

Fra : Peter Heide

Dato : 27-09-06 00:45

> "Priest" behandler nogle temmelig tunge emner. Hvis du kan kalde det en
> "feel-good film", må den da enten være blevet skamklippet, eller også er
> du blevet tabt for meget på gulvet som spæd.

Ak ja. Hjemmehjælpen plejer stadig mine sår efter er umulig barndom. Hvor
har du ret. Også sår på sjælen. Nice.

"feel-good" måske ikke det mest oplagte ord at bruge om Priest. Enig.

Skyld,incest, tvivl, homofobi,alkoholisme,intolerance. Jeps,jeg har set
filmen. Og den er absolut værd at se; hvis den kommer
i en ordentlig udgave.

....men lidt "feel-good" er der i filmen. Viste den til en veninde og hun
græd som en baby de sidste 5 min af filmen. Hun følte at det
var rigtig godt med den slutning.