tvout
Fra : Martin

Dato : 22-06-01 10:36

Hej Ng

lige et spørgsmål omkring tvout.

jeg har et geforce 2 mx grafik kort uden tvout og et creative dxr3 mpeg kort
(med tv out).Nu er det sådan at jeg gerne vil se film af divx format på mit
fjernsyn. Men det kan afspilleren på mit mpeg kort jo ikke "æde". Så jeg
ville høre om der er nogen der ved om det er muligt at udnytte tvouten på
mpegkortet og afspille fra grafikkortet.

(Der går et loopkabel fra grafikkortet ned i mpeg kortet og så er der så en
skærm udgang som jeg bruger -så skulle man jo tro at når man kan køre et alm
skærmsignal ud gennem kortet (skærmudgangen) hvorfor så ikke ud gennem
tv-outen)

håber der er nogen der kan hjælpe

Martin

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 22-06-01 11:07

Hejsa

Nej, det er ikke muligt - du bliver nød til at konvertere divx til
mpeg for at få det sendt igennem dit dxr3 kort, desværre.

Mvh. Henrik

Fra : Ib Thomsen

Dato : 22-06-01 12:11

Hej

Du kan evt. vælge at købe "Trust Televiewer", den bruger den alm. monitor
udgang på dit grafikkort.. og på Trust Televiewer er der forskelige
udgange... video out, S-Video out og RGB Out

Venlig Hilsen
Ib Thomsen