KVM-switch med DVI
Fra : Michael Witting

Dato : 24-09-06 09:28

Hejsa

Er der nogen der ved hvor man kan få noget sådan.
Jeg har søgt på edbpriser uden held.
Jeg har kun brug for at tilslutte 2 pc'er.

/Michael

ps. undskyld hvis jeg har "ramt" en forkert gruppe

Fra : Svend

Dato : 24-09-06 10:36

Michael Witting wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved hvor man kan få noget sådan.
> Jeg har søgt på edbpriser uden held.
> Jeg har kun brug for at tilslutte 2 pc'er.

Se på trendnet.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 24-09-06 18:49

"Michael Witting" <ja@da.invalid> wrote in

> Er der nogen der ved hvor man kan få noget sådan.
> Jeg har søgt på edbpriser uden held.
> Jeg har kun brug for at tilslutte 2 pc'er.

Belkin laver også sådan en fætter:

Generelt ligger prisen omkring de 12-1500 kr for 2-ports KVM med DVI.

/flemming

Fra : Kim

Dato : 24-09-06 12:14

On Sun, 24 Sep 2006 10:28:03 +0200, "Michael Witting" <ja@da.invalid>
wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan få noget sådan.
>Jeg har søgt på edbpriser uden held.
>Jeg har kun brug for at tilslutte 2 pc'er.

De kan også være svære at finde på edbpriser.dk,
men der er f.eks.:

>ps. undskyld hvis jeg har "ramt" en forkert gruppe

Du har ramt 2 forkerte grupper.

Dit emne hører hjemme i dk.edb.hardware.

Læs gerne :
http://usenet.dk/netikette/crosspost.html ,
når du poster det samme indlæg i flere grupper.

--
Kim

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 24-09-06 12:27

Kim skrev:

> De kan også være svære at finde på edbpriser.dk,
> men der er f.eks.:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=119925

Jeg kan ikke se originalindlægget(*), så jeg tillader mig lige
at svare på dit indlæg, Kim.

For nogle måneder siden købte jeg:
<http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=172973> og
er yderst tilfreds. Jeg har pt. koblet en Windows og OS X-maskine
til boksen med DVI, fordi min fladskærm desværre kun har én DVI-
indgang. Begge maskiner kører en opløsning på 1920 x 1200 og det
klarer boksen fint.

(*) Hvis indlægget er sendt til flere end 2 grupper, bliver det
automatisk kvalt her, så det er måske det, der er sket.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 26-09-06 08:48

wrote:

> Hejsa
>
> Er der nogen der ved hvor man kan få noget sådan.
SVJH: thansen