Hjælp: Til Street Magic
Fra : Henrik Wagner

Dato : 23-09-06 20:11

Hej Alle

Er der nogen herinde der har nogen erfaring med street magic den har ingen
gnist.
Er det den signalgiver der sidder nede ved svinghjulet eller cdi-modulet der
er defekt. Eller er der andre fejl på disse maskiner ( min søn har lige købt
den. )

Spørgsmål: Skal der være strøm på batteriet for at den kan starte ( kan den
starte med kickstarter med fladt batteri eller ikke )

Er der nogle der har reperationsvejledninger og instruktionsvejledninger
liggende her på nettet ( evt. links ) og ledningsnet.

På forhånd mange tak.

Henrik W

Fra : Hagar

Dato : 23-09-06 22:01

" Henrik Wagner" <wagner@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der har reperationsvejledninger og instruktionsvejledninger
> liggende her på nettet ( evt. links ) og ledningsnet.

Jeg kan da svare på et af spørgsmålene, og det er, den kan godt starte med
et fladt batteri, det er bare at jogge på kickstarteren, det gør jeg på min
egen Rally, for min lader er pillet fra, så jeg lader "manuelt"

Hagar

Fra : thomas.b

Dato : 24-09-06 08:56

" Henrik Wagner" <wagner@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
> Spørgsmål: Skal der være strøm på batteriet for at den kan starte ( kan
> den starte med kickstarter med fladt batteri eller ikke )

Jeg har ikke selv rodet med sådan en maskine.

men for tid tilbage ved jeg at en bruger af denne news. hvade lidt
problemer.

-----------------------------------
Henning Lund

Og nu har jeg så fundet fejlen, efter en snak med en fra C reinhard fik
jeg oplyst at der var en misser i ledningsnettet på en SM, en af
ledningerne fra statoren var lavet for kort fra fabrikkens side, så den
knækker med tiden, man kan ikke se det uden at hive i ledningen, selve
tråden indeni ledningen knækker men ikke isoleringen, så nu kan den
starte uden batteri. weekenden er reddet.

ved ikke om det kan være til noget hjælp for dig.
mvh. Thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 24-09-06 13:41

Henrik Wagner skrev:
> [...]
> Er der nogle der har reperationsvejledninger og
> instruktionsvejledninger liggende her på nettet ( evt. links )

Læs Thomas.b´s forklaring, og det med strøm, der skal være lidt
strøm på batteriet, ellers går den elendigt, jeg kan faktisk ikke
huske om der skal være strøm på, for den kan gnistre men hvis
batteriet er ved at være fladt, skyder den som en tosset.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.