Spørgsmål vedr. "TARGET" og størrelser.
Fra : Henrik

Dato : 22-06-01 09:27

Hej,

Er der nogen der kan hjælpe mig med at definere størrelsen på det nye vindue
man åbner, når man bruger target="_blank" ?

Venlig hilsen

Henrik

Fra : Martin Persson

Dato : 22-06-01 11:20

Henrik <jir@sol.dk> skrev i en news:9guvjl$1jo$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at definere størrelsen på det nye
vindue
> man åbner, når man bruger target="_blank" ?

det kan gøres med javascript:

'toolbar=yes,location=yes,directories=yes,status=yes,menubar=yes,scrollbars=
yes,resizable=yes,copyhistory=yes,width=600,height=400')">Dit Link</a>

Det siger sig selv. Du skal bare ændre width og height til det du skal bruge

Hilsen Martin

Fra : Henrik

Dato : 22-06-01 13:31

Okay, tak, men kan det ikke gøres i HTML ?

Henrik

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-06-01 15:44

Henrik wrote:

> Okay, tak, men kan det ikke gøres i HTML ?

Nej.