Deliverance / fra TP til en 50'er - mark 2
Fra : Peter Heide

Dato : 23-09-06 00:47

Helt ærligt ; hvordan kan I sige at dette er en perfekt udgave ?

Farverne er ELENDIGE i natte-scenerne. Nærmest turquis. I det hele taget
er farverne meget svingende. Lyden perfekt og til en 50'er er det hele sgu'
sådan set ok.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre det ramaskrig, hvis de mørke scener
så lige sådan ud i Star Wars eller LOTR. Som der er mange der holder
i dette forum minus et par stykker ( mig incl. )

Forøvrigt er Deliverance en fantastisk film. Bare den scene hvor Voigt
kikker ind gennem et vindue til en retarderet dreng + en oldemor er
er skide godt fanget. At den film har over 30 år på bagen kan ikke
mærkes.

Hidre-hidre; miss Piggy-scenen er ALTID den der bliver fremhævet,
og selvfølgelig også lidt længere nede. Båtnakker !

Namedropping ? Moi ? No :
Der er fand'me mange fine film på tilbud hos TP for 50 kr :

Werner Herzog bedste med Kinski...Waoouw

eller Passolini's : 120 dage i Sodoma. Yiii-Haaaaaa.
Blandt alle de andre Passolini film. En sand mester

Fra : ML-78

Dato : 23-09-06 13:52

Peter Heide skrev:

> Helt ærligt ; hvordan kan I sige at dette er en perfekt udgave ?

Er det ikke bare den samme som har været ude på DVD i lang tid? Det
ville overraske mig meget hvis det ikke var.

ML-78

Fra : Peter Heide

Dato : 23-09-06 19:01

> Er det ikke bare den samme som har været ude på DVD i lang tid? Det
> ville overraske mig meget hvis det ikke var.

Det er det nemlig. Det er især den sidste nattescene;hvor Voight kravler op
af
for at få nakket den anden homo-hillbilly, der er rigtig slem.

Den første ved lejrbålet og teltene er fin nok. Måske der
simpelthen ikke en ordentlig kopi tilbage.

Fra : GB

Dato : 24-09-06 10:22

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in

> Farverne er ELENDIGE i natte-scenerne. Nærmest turquis. I det hele
> taget er farverne meget svingende. Lyden perfekt og til en 50'er er
> det hele sgu' sådan set ok.

Jeg er åbenbart nem at narre - men som du selv siger, til en 50'er...

GB