Ny cylinder til suzuki katana
Fra : Rene

Dato : 22-09-06 17:33

Jeg har skiftet min cylinder på min Suzuki Katana LC ( med succes) men ....
efter jeg har gjordt det springer den mine forlygte, blinke pære.+ Den vil
ikke starte med elstarteren.
Jeg har ikke lavet noget om, cylinderen var identisk med den gamle der sad
på( jeg skiftede cylinder p.g.a jeg skulle ha en ny udstødning på,magen til
den gamle,og gevindne til skruerne var knækket.)
Er der nogle der har haft samme problem?

Fra : Sace

Dato : 12-11-06 18:49

Rene skrev:
> [...]
> den gamle,og gevindne til skruerne var knækket.)
> Er der nogle der har haft samme problem?

Når nu du har været ved at pille der nede, er du så sikker på at
der stadig er ordentlig stelforbindelse? så vidt jeg husker sidder
stel skruen lige ved cylinderen.

Min lavede de mærkeligste tricks når der ikke var ordentlig stel..