Battlestar Galactica sæson 2
Fra : Mr. D

Dato : 22-09-06 13:36

Jeg har set BG pilotepisoderne og seæson 1. Nu søger jeg efter sæson 2 til
billige penge. Er der nogen, som kan hjælpe mig?

.... og kan det passe, at der kun var 13 episoder i første sæson?

simon

Fra : G Mortensen

Dato : 22-09-06 13:42

On Fri, 22 Sep 2006 14:35:48 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> [...]
>billige penge. Er der nogen, som kan hjælpe mig?
>
>... og kan det passe, at der kun var 13 episoder i første sæson?

er du bare fatsvag eller dummere end andre folks børn. TV-serier
diskuteres i dk.medier.tv

fat det og skrup derhen fjols

Fra : PerX ...

Dato : 23-09-06 01:52

In article <4513d88d$0$3504$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, s-
griis@post5DELETE.tele.dk says...
> Jeg har set BG pilotepisoderne og seæson 1. Nu søger jeg efter sæson 2 til
> billige penge. Er der nogen, som kan hjælpe mig?
>
> ... og kan det passe, at der kun var 13 episoder i første sæson?

Nogen tæller miniserien med så er der flere. Men hvis ikke tæller den
første mini serie med, ja så er der kun 13 - de skulle åbenbart lige se
om det kunne bære. Der er 20 i sæson 2, og det ser ud til de planlægge
19 i sæson 3.

Fra : Tue Sørensen

Dato : 24-09-06 08:32

Mr. D skrev:
> Jeg har set BG pilotepisoderne og seæson 1. Nu søger jeg efter sæson 2 til
> billige penge. Er der nogen, som kan hjælpe mig?

Ja, det kan tiden. Nøglen til billige DVDer er at vente til de bliver
nedsat.

- Tue