Word Side antal
Fra : Mike Johnson

Dato : 22-09-06 11:22

Hej

Er der nogen som kan sige mig hvorledes man indsætter "Side X af Y"
(men kun hvis der er mere end 1 side). Hvis der er mere end en side,
skal det så stå på dem begge (også på den første side) ?

Jeg vil tro at det skal løses vha. VBA.

På forhånd tak

MJ

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-09-06 16:10

Den 22 sep 2006 skrev Mike Johnson i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> (men kun hvis der er mere end 1 side). Hvis der er mere end en side,
> skal det så stå på dem begge (også på den første side) ?

Du behøver ikke VBA, kan klare det med felter:

{if {numpages} > 1 "Side {page} af {numpages}" ""}

de krøllede parenteser skal laves med Ctrl + F9

Lars Klintholm

Fra : Mike Johnson

Dato : 22-09-06 23:09

Tak skal du have (så er det jo lettere end først antaget)

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-09-06 23:41

Den 23 sep 2006 skrev Mike Johnson i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Tak skal du have (så er det jo lettere end først antaget)

Velbekomme, tak for tilbagemelding

Lars Klintholm