Hvor gemmes OE´s accounts ?
Fra : Andersen

Dato : 22-09-06 10:20

Nogen der ved hvor OE gemmer sine brugerkonti oplysninger i Win2000 ?
Her tænker jeg ikke på [Tools]..Accounts men i evt hvilke filer og/eller
registry.
Årsagen er at der er 10 konti opsat, men at Spamihilator
(http://www.spamihilator.com) finder det tredobbelte og det ser ud til at
være ældre ændrede konti og konti som er slettede fra [Tools]..Accounts
Så de skal vel slettes ad bagvejen, men hvor ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-09-06 10:55

Andersen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Nogen der ved hvor OE gemmer sine brugerkonti oplysninger i
> Win2000 ?

Hvorfor ikke prøve at spørge i OE gruppen

Den hedder

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Carl Drud

Dato : 22-09-06 18:00

Andersen wrote:

> [...]
> være ældre ændrede konti og konti som er slettede fra [Tools]..Accounts
> Så de skal vel slettes ad bagvejen, men hvor ?

Måske du kan bruge noget her:

http://insideoe.com/files/

Krydspostet til: dk.edb.internet.software.mail+news og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Carl