Puch Maxi farver søges
Fra : Leif

Dato : 21-09-06 22:32

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 21-09-06 23:18

Hej Leif

Thansen har en Grøn spray til Maxi, hvor RAL farven er 6009. Jeg har selv
anvendt Grøn RAL 6005 siden engang i starten af 1990'erne.

6005 er lige en anelse til den lyse side (eller også skyldes det, at
knallertens grønne er slidt)
6009 er meget mørk ud.

Såvidt jeg husker, har moto leoni både rød og grøn som alm. maling. Kig evt.
her http://www.sitecenter.dk/moto-leoni/

Du kan kun få katalog sammen med de første varer. Til gengæld er de billige.

Hilsen Michael

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 22-09-06 18:46

Hej igen

Set i dagslys er RAL 6005 perfekt

Hilsen Micahel

Fra : Leif

Dato : 22-09-06 19:13

"Michael Svarre Hansen" <micmac01@mail.dk> wrote in message
> Hej igen
>
> Set i dagslys er RAL 6005 perfekt

Mange tak. Den vil jeg lige prøve.

Jeg har 4 stk. jeg synes bør males og motorrenoveres totalt inden salg.

Kender I til forhandlere af billige og gode kvalitetsdele? Glem lige
thansen.

Kommer nok til at mangle div. motordele som lejer, pakninger, simmiringe,
lovlige cyller & stempler.
Herudover også forgaffel-sliddele, enkelte sidedæksler, bagagebærere, et par
skærme, sadler osv.

Har en del (10-12) motorblokke med tænding, krumtap - mangler måske
koblingsdele & koblingsdæksler,
samt en del krumtappe, koblinger, magnethjul, håndtag og andre småting, der
evt. kan byttes med - jeg skal
bare lige have det hele gennemgået ordentlig for at finde ud at stand osv.

Synes den der moto leoni side er lidt mærkelig: Hans Maxi side er så lille
at den ikke er til at læse.....
Det ser ellers ud til han har de rigtige lejer til den rigtige pris.

Mvh, Leif

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 22-09-06 21:04

Hej igen

Hmmm - jeg kan se, at jeg har givet dig en gl. adresse på moto leoni - den
nye er http://www.moto-leoni.dk/shop/ og meget bedre
priserne er lidt højre og udvalget måske lidt mindre.

Nu vi snakker maling... Du har ikke overvejet at få dem industrilakeret
(pulverlak) Du kan få dem malet i fx. sølvgrå, sort, rød, blå ... de kan
også lave det mere blank end tidligere. Prisen vil være omkring 400-500,-.

Jeg har tidligere fået lavet en med industrilak i sølvgrå med sorte
stjernefælge og udstyret som NightRider-modellen. (jeg forstår ikke, jeg
solgte den)
Jeg har lige lavet en budknallert, som var meget rusten. Den er i dag
industrilakeret blank-sort.

Hilsen Michael

Fra : Leif

Dato : 24-09-06 09:35

"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> wrote in message
> [...]

Fandt faktisk lige denne side:

Se på dk.binaer under Maxi farver

Mvh, Leif

Fra : Leif

Dato : 24-09-06 09:54

> Fandt faktisk lige denne side:
>
> Se på dk.binaer under Maxi farver
>
> Mvh, Leif

/Leif
Og denne side hvor der er oversigt over RAL koderne:
http://www.stepshop.dk/ral/ral.htm

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 24-09-06 18:58

Hej igen

> Fandt faktisk lige denne side:
>
> Se på dk.binaer under Maxi farver

Min udbyder har desværre ikke dk.binaer.

Kan du ikke maile den til mig på min private

Hilsen Michael