E-Mail
webnoob 5265
Alternativ til MS Outlook 2000
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 21-09-06 18:35

Hej NG

Jeg er ved at køre træt i Outlooks fejl i send/modtag

Kan I anbefale et andet program med nogenlunde de samme funktioner

Det skal være muligt at eksportere mails til en fil, ligesom den skal
kunne håndtere flere accounts.

Har lige prøver Eudora, men den kan ikke eksportere til en pst. fil

vh Henrik

Fra : John Doe

Dato : 21-09-06 20:07

henrik@bianca27.dk wrote:
> Kan I anbefale et andet program med
> nogenlunde de samme funktioner

Microsoft Outlook 2003

Fra : Michael Zedeler

Dato : 21-09-06 23:52

henrik@bianca27.dk wrote:
> Jeg er ved at køre træt i Outlooks fejl i send/modtag
>
> Kan I anbefale et andet program med nogenlunde de samme funktioner

Hvis du kan klare dig uden kalenderen, så Thunderbird fra Mozilla.

> Det skal være muligt at eksportere mails til en fil, ligesom den skal
> kunne håndtere flere accounts.

De fleste postprogrammer kan eksportere til filer.

> Har lige prøver Eudora, men den kan ikke eksportere til en pst. fil

Det er svjv et internt Microsoft-format. Det skulle undre mig meget,
hvis det kan tilgåes af andet end Outlook.

Mvh. Michael.

Fra : L.E.P.

Dato : 22-09-06 10:23

21 Sep 2006 10:34:32 -0700, skrev henrik@bianca27.dk :

> [...]
>kunne håndtere flere accounts.
>
>Har lige prøver Eudora, men den kan ikke eksportere til en pst. fil

Hvad er problemet når du sender og modtager?

Jeg bruger også Outlook 2000 og oplever ingen fejl.

Hilsen Lars