Puch maxi
Fra : chris

Dato : 20-09-06 23:16

hejsa.
måtte desværre sande at T-hansen var de eneste der kunne skaffe mig en
komplet ny bag fælg til min puch maxi K fra `76
men jeg måtte aflevere hele lortet tilbage da jeg skulle lave flere
modfikationer til delene og bagefter stadig ikke kunne få det til at passe
sammen. er der nogen af jer der med success har købt en komplet bagfælg fra
t-hansen og fået det til at køre????
overvejer at bruge bruge det originale nav og ankerplade samt aksel og så
bare skifte fælg med vulster og kugler samt konusser og leje skåle. og så
finde en cykelsmed der kan stramme egerne op.
tredje mulighed var at finde en fælg blandt medlemmerne på denne newsgroup,
så hvis i har en i god stand så sig til????
mvh cristoffer

Fra : Barrit St

Dato : 21-09-06 01:10

chris skrev:

> tredje mulighed var at finde en fælg blandt medlemmerne på denne newsgroup,

Hola Chris !

Jeg er lige blevet præsenteret for puchklub.dk

Vil indrømme at jeg var lettere skeptisk overfor hvad jeg fik for "alle"
mine 200 Kr men i løbet af de sidste par dage er der landet flere mails
i min indbakke med yderst interessante tilbud!.. fornemmer allerede at
pengene er på vej op af lommen til et kommende tilbud.

værd at overveje...

Venlig Hilsen
Tom Jakobsen

Fra : Peter Morthensen

Dato : 21-09-06 15:14

"chris" <seer@jee.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tredje mulighed var at finde en fælg blandt medlemmerne på denne
> newsgroup, så hvis i har en i god stand så sig til????

jeg har købt en komplet bagfælg hos thansen, det passede helt fint jeg er
tilfreds med den der er bare et minus den lave kvalitet