E-Mail
webnoob 5265
Outlook og Backup
Fra : KC

Dato : 20-09-06 19:56

Hej NG

Lige et lille spm fra en der ikke er så stærk i disse ting. Har taget backup
(eksporter private mapper) det er endt med en backup.pst

Nu vil jeg så formatere og geninst.. Hvis jeg så importerer denne fil - så
er outlook som da jeg tog bachup - altså med alle beskeder og adresser??
Eller hvad?

mvh

KC

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-09-06 21:09

KC skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Har taget backup (eksporter private mapper) det er endt med en
> backup.pst

Joh - lyder lidt som en omvej ?

Du kan bare tage en kopi af filen Outlook.pst - der ligger det
hele i.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : KC

Dato : 21-09-06 04:53

> Joh - lyder lidt som en omvej ?
>
> Du kan bare tage en kopi af filen Outlook.pst - der ligger det hele i.

Ok det vil jeg da gøre - lyder da klart letere..
Tak for det

mvh

KC

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-09-06 13:59

> Ok det vil jeg da gøre - lyder da klart letere..
> Tak for det

Den ligger normalt (dvs hvis du ikke har flyttet den) i:

C:\Documents and Settings\"brugernavn"\Lokale
indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook

Et af bibliotekerne i stien er "skjult", så du skal måske sætte
din XP op til at vise skjulte filer.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : DonE_8700

Dato : 21-09-06 20:11

Jan Vestergaard skrev:

> [...]
> Data\Microsoft\Outlook
>
> Et af bibliotekerne i stien er "skjult", så du skal måske sætte din XP

Hejsa. Hopper lige ind med et spørgsmål.
Min svoger har taget en backup af sit post program. Ligger nu som en
..pst fil.
Men nu vil han overhovedet ikke bruge Outlook mere...!
Findes der et program som kan læse den .pst fil, udover Outlook selv?
--
DonE

Fra : KC Christiansen

Dato : 22-09-06 16:39

> Et af bibliotekerne i stien er "skjult", så du skal måske sætte din XP op
> til at vise skjulte filer.
>
> Jan
>
> --
Nu tog jeg så den back up og nu vil jeg importere filen så skriver outlook -
adgang nægtet??

Hvad der mon galt?

mvh

KC

Fra : Bc

Dato : 22-09-06 17:47

"KC Christiansen" <etiketter@FJERNwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Nu tog jeg så den back up og nu vil jeg importere filen så skriver
> outlook - adgang nægtet??
>
> Hvad der mon galt?
>
> mvh
>
> KC
Hvor har du backup filen hvis du har den på en CD skal du kopiere den over i
en mappe på harddisken lav en temp mappe og importer derfra
--
Venlig Hilsen
Bjarne

Fra : KC Christiansen

Dato : 23-09-06 09:19

"Bc" <Bc@none.invalid> skrev i en meddelelse

> en mappe på harddisken lav en temp mappe og importer derfra
> --
> Venlig Hilsen
> Bjarne
Hej Bjarne!

Tak for det - det hjalp gevaldigt..

mvh

KC

Fra : Bc

Dato : 23-09-06 10:16

> "Bc" <Bc@none.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej Bjarne!
>
> Tak for det - det hjalp gevaldigt..
>
> mvh
>
> KC
selv tak, jeg har selv været der filen er nemlig skrivebeskyttet på
CD'en så derfor.

--
Venlig Hilsen
Bjarne

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-09-06 13:59

KC Christiansen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Nu tog jeg så den back up og nu vil jeg importere filen så
> skriver outlook - adgang nægtet??

Hvis du bruger "min" metode med bare at bare kopiere Outlook.pst
til en backup-disk, så skal du ikke importere noget, men bare
kopiere den tilbage på den oprindelige placering.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard