kalender og opgavestyring i Office 2003
Fra : rasmus carlsen

Dato : 20-09-06 12:22

Hejsa,

Kan man få kalender og opgavestyring til at snakke sammen? Jeg har i min
kalender brug for forskellige påmindelser (f.eks. at hver måned den 25. skal
jeg sende et dokument et sted hen), men at oprette et "møde" af en halv
times varighed virker lidt fjollet.

Hvad gør de kloge?

ras

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 21-09-06 07:34

"rasmus carlsen" <rasmus_punktum_carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal jeg sende et dokument et sted hen), men at oprette et "møde" af en
> halv times varighed virker lidt fjollet.

de kloge Det ved jeg ikke men du kunne jo godt oprette et møde som en
tilbagevendene begivenhed hver den 25. f.eks Forekommer den 25. dag hver 1.
måned og løber fra 25-09-2006 til 25-10-2008 fra 08:00 til 08:30.

bjarne

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-09-06 08:22

"Bjarne Christensen" <no_Spam@web.dk> skrev i en meddelelse

> de kloge Det ved jeg ikke men du kunne jo godt oprette et møde som en
> tilbagevendene begivenhed hver den 25. f.eks Forekommer den 25. dag hver
> 1. måned og løber fra 25-09-2006 til 25-10-2008 fra 08:00 til 08:30.

- yes, sådan har jeg også gjort, men det ville være frygtelilgt rart om
dette møde ikke var et møde med en opgave som altså vil fremgå som sådan,
når man kiggede i kalenderen eller printede den ud.
as