Low profile AGP?
Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 20-09-06 08:53

Hejsa.

Jeg har en lille pc (en HP desktop) som jeg gerne vil have et nyt grafikkort
i.

Problemet er, at der kun er plads til et lille et af slagsen -
tilsyneladende et såkaldt low profile kort.

Mit spørgsmål er så, hvilket low profile AGP kort er det heftigste man kan
få?

På forhånd tak,

Rasmus

Fra : LNC

Dato : 24-09-06 18:56

ATI 9200
"Rasmus (2600)" <news.friis.vestergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilsyneladende et såkaldt low profile kort.
>
> Mit spørgsmål er så, hvilket low profile AGP kort er det heftigste man kan

Hent en gratis SPAMfighter her.