Deliverance (Udflugt med døden)
Fra : GB

Dato : 19-09-06 22:23

Lige genudgivet på DVD - set hos TP til en flad halvtredser!

"Squeal like a piiig!"

GB

Fra : Claus

Dato : 19-09-06 22:32

.... og Spiderman 2 i to-disk udgave til 25 kr

Fra : BA

Dato : 19-09-06 22:37

Duelling banjoes scenen ( guitar og banjo) er fantastisk.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : GB

Dato : 20-09-06 08:58

"BA" <paogbaKANIN@oncable.dk> wrote in news:451062ed$0$3472
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Duelling banjoes scenen ( guitar og banjo) er fantastisk.

Jeg kender en irlænder, som i flere år levede af at stå på Strøget og
spille (firstrenget) banjo, og han var tit ude for, at folk kom og spurgte
ham "Do you know the one from the film?"

GB

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-09-06 20:35

"GB" skrev i en meddelelse

> [...]
> spille (firstrenget) banjo, og han var tit ude for, at folk kom >og
> spurgte
> ham "Do you know the one from the film?"

pick the banjo

http://www.youtube.com/watch?v=2tisINbtAM8

--
Med særlig venlig hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : David T. Metz

Dato : 20-09-06 11:05

GB skrev:
> Lige genudgivet på DVD - set hos TP til en flad halvtredser!
>
> "Squeal like a piiig!"

Fedt tip! Ved nogen om masteringen er til at leve med?

David

Fra : GB

Dato : 20-09-06 15:57

"David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> wrote in news:4511115e$0$2094
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Fedt tip! Ved nogen om masteringen er til at leve med?

Jeg så den i går - glimrende billede og lyd, hvis det er det, du mener.

GB

Fra : Peter Heide

Dato : 21-09-06 02:27

> "David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> wrote in news:4511115e$0$2094
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg så den i går - glimrende billede og lyd, hvis det er det, du mener.

Farverne på nattehimlen var nærmest psykedeliske på den
seneste fuldpris kopi jeg har set.Så det er lidt af et køb hvis
det er rigtigt hvad GB skriver.

Fra : GB

Dato : 21-09-06 10:44

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in

> Farverne på nattehimlen var nærmest psykedeliske på den
> seneste fuldpris kopi jeg har set.

OK, var det så på VHS? Jeg har ledt med lys og lygte efter filmen på DVD
i to år.

> Så det er lidt af et køb hvis det er rigtigt hvad GB skriver.

Det er det.

GB

Fra : Peter Heide

Dato : 21-09-06 23:26

> OK, var det så på VHS? Jeg har ledt med lys og lygte efter filmen på DVD
> i to år.

den har været at finde på DVD i mange år. den ikke særligt gode kopi jeg så,
var på dvd. har skrevet om den, in this very group, for et års tid
siden.....eller sårn

Fra : David T. Metz

Dato : 21-09-06 08:58

GB skrev:
> "David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> wrote in news:4511115e$0$2094
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg så den i går - glimrende billede og lyd, hvis det er det, du mener.

Det er det jeg mener. Som PH skriver har den tidligere udgave været
temmelig udskældt.

David

Fra : ML-78

Dato : 23-09-06 08:04

David T. Metz skrev:

> Det er det jeg mener. Som PH skriver har den tidligere udgave været
> temmelig udskældt.

Har den? De anmeldelser jeg har set har alle været positive. Jeg synes
heller ikke den er specielt dårlig (det er den amerikanske jeg har).
Overførslen er ved at være gammel og dermed er der naturligvis mulighed
for forbedringer, men jeg synes billedet er ganske godt.

ML-78

Fra : David T. Metz

Dato : 25-09-06 09:53

ML-78 skrev:

> Har den? De anmeldelser jeg har set har alle været positive. Jeg synes
> heller ikke den er specielt dårlig (det er den amerikanske jeg har).

Det var kun pal-skiver jeg havde hørt om. Det er muligt ntsc er noget
helt andet.

David

Fra : ML-78

Dato : 25-09-06 18:55

David T. Metz skrev:

> Det var kun pal-skiver jeg havde hørt om. Det er muligt ntsc er noget
> helt andet.

Jeg tror denne films versioner i de to formater er så godt som identiske
(bortset fra formaternes tekniske forskelligheder, naturligvis). Det
sker at filmstudiernes udgaver varierer mellem PAL og NTSC men det er
forholdsvist sjældent.

ML-78

Fra : Optimus Prime

Dato : 26-09-06 08:21

ML-78 skrev:
> [...]
> (bortset fra formaternes tekniske forskelligheder, naturligvis). Det
> sker at filmstudiernes udgaver varierer mellem PAL og NTSC men det er

Det er som regel hvis en film har forskelligt distributionsselskab i
forskellige regioner man skal være forsigtig... og ældre R2 udgivelser
var som tommelfinger-regel dårligere end R1 udgivelserne - R2 er dog
kommet godt med de senere år må jeg indrømme og jeg ser min andel af
ikke_R1 film stige i samlingen... nærmer mig vist 10% nu

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-09-06 12:33

> Lige genudgivet på DVD - set hos TP til en flad halvtredser!
>
> "Squeal like a piiig!"

Jeg holder på, at Ned Beatty slår Brokeback gutterne mht. at ofre sig for
sin rolle.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : GB

Dato : 21-09-06 10:46

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in

> Jeg holder på, at Ned Beatty slår Brokeback gutterne mht. at ofre sig
> for sin rolle.

Det var svjeo hans første store filmrolle, og den har vist været næsten så
traumatisk for ham, som hvis det havde været virkelighed...

GB

Fra : Mr. D

Dato : 23-09-06 06:58

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Lige genudgivet på DVD - set hos TP til en flad halvtredser!

TP?

simon

Fra : Jesper Lund

Dato : 23-09-06 09:56