Erfaring med gode billige hoteller London ~
Fra : pm

Dato : 19-09-06 22:04

Ville gerne afprøver Sterlings billige flytilbud til Londan, men beder man
om Fly + hotel er det en anderledes prissætning.
Jeg vil så selv booke hotel..afstemt efter flytilbud.
Nogen med erfarin på området ???

Tak for evt svar

pm

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 19-09-06 23:56

pm skrev:

> Ville gerne afprøver Sterlings billige flytilbud til Londan, men beder man
> om Fly + hotel er det en anderledes prissætning.
> Jeg vil så selv booke hotel..afstemt efter flytilbud.
> Nogen med erfarin på området ???

http://wikitravel.org/en/London#Sleep

Jeg fandt også engang et billigt hotel i London på:
http://www.laterooms.com/

Fra : Helle Krog

Dato : 20-09-06 11:44

Jeg boede engang på http://www.shakespearehotel.co.uk/index1.asp

Navnet synes upperclass-agtigt, og det ser eksklusivt ud på hjemmesiden
Men lad dig ikke narre! Det er rimelig slidt og burde hedde "The Outdate
Hotel". Til gengæld er det ret billigt og stille beliggende - i et kvarter
med masser af tilsvarende hoteller og restauranter, kun to min. fra
Paddington St. og busser i alle retninger.

Med mindre man tager til London for at hænge ud på luksushotel, kan stedet
således anbefales.

Hilsner Helle

Fra : pm

Dato : 21-09-06 08:42

Tak for svar. De gav bestemt adgang til en bedre info om mulighederne end
jeg på forhånd havde.

Tak skal I have