Sikkerhedsfix ude til MRJ!
Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 18-01-01 21:36

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=377

Eller rettere, en ny udgave af MRJ er ude!

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-01-01 16:34

On Thu, 18 Jan 2001 21:35:33 +0100, DJ_Supreme_/_Peter_Perlsø wrote
(in message <1eng9a3.rsdtpxl48cv6N@3.ppp1-25.worldonline.dk>):

> http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=377
>
> Eller rettere, en ny udgave af MRJ er ude!

Nu, vi snakker om MRJ - jeg downloadede den nye her, og håbede det hjalp på
mit problem, men nej. Er der andre der har prøvet dette: Jeg går ind på
jyskenetbank, logger ind, java starter, det står fint, og så forsvinder
'det', altså hele siden, hvor jeg skal skrive mit nøglenummer ind! Hvis jeg
så, i den nye MRJ, kører musen hen over siden, dukker der visse firkanter op.
Klikker jeg så på dem, kommer siden igen! Højst mystisk!
David

http://david.blangstrup.dk

Fra : Carsten Matzon

Dato : 19-01-01 20:46

[[ This message was both posted and mailed: see
the 'To' and 'Newsgroups' headers for details. ]]

On Fri, 19 Jan 2001 16:34:12 +0100, David Blangstrup wrote
(in message <01HW.B68E1D04001C4CCD05ACDE60@news.cybercity.dk>):
> [...]
> op.
> Klikker jeg så på dem, kommer siden igen! Højst mystisk!

Det du nævner med at side forsvinder kender jeg også alt for godt til.Men nye
har jeg ikke prøvet at fyre den nye version af MRJ ind så det sidstnævnte har
jeg NOT prøvet endnu.. hiii

Mvh

Carsten

Fra : claus

Dato : 19-01-01 20:55

Jeg har samme problem - i Internet Explorer - jeg kan dog lige nå at se,
hvilken kode, der skal tastes ind inden teksten forsvinder og så klikke
i feltet. På den måde kan kode og kundenummer tastes ind, og resten
virker udmærket. I Netscape er der ingen problemer, så prøv at bruge den
i stedet.

--
hilsen claus