Ny jet Li...men hvorfor den sidste ???
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-06 17:10

Hej Gruppe

Var forleden i biffen, så forfilm til en ny Jet Li film.....under traileren
fortælles/skrives der, det er den sidste kongfu film fra Jet Li. Nogen der
har en forklaring.

På forhånd tak

Kim Riber

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-09-06 17:36

"Kim Riber" <kimribersnabelaesenetpunktumdk> wrote in message
> [...]
>
> Var forleden i biffen, så forfilm til en ny Jet Li film.....under
> traileren fortælles/skrives der, det er den sidste kongfu film fra Jet Li.

Jet Li says the upcoming movie "Fearless," the story of Chinese martial arts
pioneer Huo Yuanjia, will be his last martial arts film.

The 42-year-old actor told students at Fudan University that he wants to
make more philosophical, family oriented movies, the Youth Daily newspaper
reported Monday.

Li said he started taking a greater interest in spiritual matters in his
mid-30s, when he realized "it wasn't enough to have a strong body, you had
to have a strong soul."

så nu er det Disney fra hans side
--
sniper_Nolight

Fra : Tue Sørensen

Dato : 20-09-06 06:50

sniper_Nolight skrev:

> [...]
>
> The 42-year-old actor told students at Fudan University that he wants to
> make more philosophical, family oriented movies

Aha - såsom den her: http://www.imdb.com/title/tt0499556/ - ?

Nu skal man ikke tro alt hvad man hører. Sagens fakta er disse
(såvidt jeg er informeret):

1) Jet Li vil af hensyn til sin familie ikke længere lave *farlige*
stunts. Men derfor kan han sagtens stadig lave action-film. Det er jo
film - so they'll just fake it.

2) Jet Li har sagt at han efter Fearless ikke har mere at sige om
filosofien bag kung fu, og derfor vil han holde op med at lave
historiske kung fu dramaer (som f.eks. Fearless). Men han vil fortsat
lave action-film der foregår i nutiden.

Så græd ikke, børnlille!

Hvis I vil se nogle film med den efter min mening mest værdige
arvtager til Jet Li, så er det nogle af de her, I skal have fat i, og
fyrens navn er Jacky Wu (eller på kinesisk Jing Wu):

http://www.imdb.com/title/tt0117821/

http://www.imdb.com/title/tt0367602/

http://www.imdb.com/title/tt0478024/ (kun en lille rolle)

- Tue

Fra : Per

Dato : 20-09-06 10:16

> [...]
>
> Var forleden i biffen, så forfilm til en ny Jet Li film.....under
> traileren fortælles/skrives der, det er den sidste kongfu film fra Jet Li.

Kommer Fearless først i bifferne nu? Det er da vist snart et ½ år siden jeg
så den på DVD.