PGP - min private nøgle
Fra : Klaus Jensen

Dato : 18-09-06 23:55

Hejsa

Jeg har en dynge gamle filer fra en backup fra 1999, som jeg har
pgp-krypteret dengang (kan ikke huske om jeg også gik med hjemmefoldet
sølvpapirshat)...

Jeg har ikke brugt PGP i evigheder, men jeg har en ret god ide om, hvad min
passphrase er. Jeg har også en secring.skr fil, som jeg troede indeholdt min
private nøgle. Jeg har prøvet at importere secring.skr ind i PGP 9 (til
winXP), men når jeg prøver at dekryptere mine filer, får jeg at vide der
ingen matchende privat nøgle er - og jeg kan ikke se min private nøgle i
PGP.

Er det ikke normalt at secring.skr indeholder min private nøgle, og at jeg
med den og min passphrase i hånden burde kunne dekryptere mine antikke
filer?

- Klaus