Identificering af V3800 model
Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-06-01 23:49

Jeg har et V3800 med TV-in og out.
Og der er bios version 2.05.0900 i kortet.

Nu er det jo sådan at der er kommet en version 2.05.13a men da jeg købte
kortet brugt, ved jeg faktisk ikke hvilken model mit kort er.
Når der er TV-in/out kan det jo stadig både være pro eller bare almindelig
(to forskellige biosversioner).

Er der nogen der ved hvordan jeg lige kan identificere hvilken model så jeg
ikke lægger den forkerte bios i kortet?

på forhånd tak
flemming

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 22-06-01 07:44

Jeg kan ikke hjælpe dig med at indentificere kortet - jeg vil blot komme med
en advarsel i forbindelse med BIOS flashing: Lad være med at flashe
medmindre du oplever problemer med kortet. Du får normalt ikke ret meget
andet end en god fornemmelse i maven, fordi du ved du har det nyeste af det
nye :)

Fra : Flemming Joensson

Dato : 22-06-01 11:08

> [...]
> medmindre du oplever problemer med kortet. Du får normalt ikke ret meget
> andet end en god fornemmelse i maven, fordi du ved du har det nyeste af

Jeg har nogle problemer, bl.a. at hvis jeg skifter opløsning mens TV-out er
aktiveret så slukkes TV-udgangen, hvilket ikke altid er lige fedt idet den
ikke "tænder" for monitor udgangen - det står som værende løst i den nye
bios.
Jeg kan sagtens leve uden den mulighed, men hvis jeg kunne få det løst ville
verden være et endnu bedre sted

/flemming

Fra : BorreBoy

Dato : 22-06-01 11:15

"Flemming Joensson" <joensson@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bios.
> Jeg kan sagtens leve uden den mulighed, men hvis jeg kunne få det løst

Jeg var heller ikke klar over hvilken model jeg havde. Så jeg prøvede at
flashe de forskellige der var. De forkerte versioner gav en fejl; men da jeg
kom til den rigtige, blev bios'en flashet som den skulle.