Holder meget af Pusher...
Fra : Thomas M

Dato : 18-09-06 21:19

....så jeg er nødt til at vide, om Pusher II og III, er af samme kaliber som
den første film?

I lang tid, har jeg bevidst undgået at ville se II'eren og III'eren, fordi
jeg troede at de ikke kunne leve op til den første film.

Men nu skal det være; Nu vil jeg se dem.

Nu sad jeg osse lige og så programmet Gambler, om Winding Refn, på DR2, og
så blev jeg faktisk osse lidt mere hooked på ideén, om at få set både Pusher
II og III.

Håber de er gode, begge to.

Thomas

Fra : Per

Dato : 18-09-06 21:37

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> ...så jeg er nødt til at vide, om Pusher II og III, er af samme kaliber
> som den første film?

Jeg kunne også godt lide Pusher da jeg så den i sin tid. Men Pusher II og
III var simpelt hen for kedelige og ligegyldige.

Fra : Zeki

Dato : 18-09-06 23:00

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> ...så jeg er nødt til at vide, om Pusher II og III, er af samme kaliber
> som den første film?

Alle tre er gode, synes jeg, med 3'eren som den mindst gode og 2'eren som
den absolut bedste - mest pga Mads Mikkelsens fantastiske skuespil.

Mvh
Zeki

Fra : Thomas M

Dato : 19-09-06 13:05

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Alle tre er gode, synes jeg, med 3'eren som den mindst gode og 2'eren som
> den absolut bedste - mest pga Mads Mikkelsens fantastiske skuespil.

Jeg skal nok få dem begge set nu. Håber dog snart, at 3'eren ryger ned i
50,- li'som 2'eren allerede koster. Overvejer at købe Pusher Trilogien DVD
Boxen, men synes stadig den er lidt for dyr. Ville være dejligt, om man
kunne købe alle tre, til 50,- pr. stk.

Hvordan ser filmene egentligt ud? I Gambler snakkede de jo om, at de ville
lave dem superbilligt osv; Ligner det nogle billige produktioner, eller er
der stil over dem? Tænker på fotograferingen og klipningen osv.

Thomas

Fra : Zeki

Dato : 19-09-06 13:43

> Hvordan ser filmene egentligt ud? I Gambler snakkede de jo om, at de ville
> lave dem superbilligt osv; Ligner det nogle billige produktioner, eller er
> der stil over dem? Tænker på fotograferingen og klipningen osv.

Samme stil som 1'eren. Dvs håndholdt kamera osv. 1'eren ser ikke på nogle
måde dyrere ud end de andre. Det skal dog siges at de bruger meget få
lokaliteter i 3'eren, så her er der helt sikkert blevet sparet lidt.

Mvh
Zeki

Fra : Trist

Dato : 18-09-06 23:40

"Thomas M" <its@secret> wrote in

> [...]
>
> Nu sad jeg osse lige og så programmet Gambler, om Winding Refn, på
> DR2, og så blev jeg faktisk osse lidt mere hooked på ideén, om at få

De er danske, dvs, at de ligesom 1'eren ikke er værd at bruge tid på.

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-09-06 08:10

Øhh...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-09-06 09:22

> Øhh...

Manden har tydeligvis ikke set en dansk film siden Walter og Carlo.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-09-06 09:33

>Manden har tydeligvis ikke set en dansk film siden Walter og Carlo.

Tja, det er da mest hans eget tab at have så firkantede fordomme His
loss.

Fra : Michael

Dato : 19-09-06 09:44

Mark Thomas Gazel skrev:

>Manden har tydeligvis ikke set en dansk film siden Walter og Carlo.

Jeg tvivler på at han har set andre danske film end Far til fire
filmene.

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-09-06 10:34

Michael wrote:

> Jeg tvivler på at han har set andre danske film end Far til fire
> filmene.

"Trist" er en velkendt troll, også kendt som bl.a. "Hobart Idiart", der med
jævne mellemrum dukker op i grupperne. Hans vigtigste budskab er, at sex er
ulækkert, og at alt, hvad der er sjovt, er syndigt.

Ignorer ham.

Per v.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Trist

Dato : 19-09-06 15:36

"Per Vandmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> "Trist" er en velkendt troll, også kendt som bl.a. "Hobart Idiart",
> der med jævne mellemrum dukker op i grupperne. Hans vigtigste budskab
> er, at sex er ulækkert,

Sex er da ulækkert.

> og at alt, hvad der er sjovt, er syndigt.

Det har jeg vist aldrig skrevet.

> Ignorer ham.

Hehe, gør sandheden ondt?

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-09-06 17:20

Trist wrote:
> "Per Vandmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Sex er da ulækkert.

> Det har jeg vist aldrig skrevet.

> Hehe, gør sandheden ondt?

Nej, men hvordan skulle du også vide det?

Per V.

Fra : Trist

Dato : 19-09-06 15:34

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

> Jeg tvivler på at han har set andre danske film end Far til fire
> filmene.

De film har jeg faktisk aldrig set.

Fra : Thomas M

Dato : 19-09-06 12:59

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Manden har tydeligvis ikke set en dansk film siden Walter og Carlo.

Og den indeholdt alt for megen sex og erotik, for hans sarte øjne.

Fra : GB

Dato : 21-09-06 15:16

Trist <@> wrote in news:450f2043$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> De er danske, dvs, at de ligesom 1'eren ikke er værd at bruge tid på.

<equipping flamesuit>
Nåh, det ved jeg ikke. Carl Th. Dreyer lavede da bogle gode film (bl.a.
Vampyren, Jeanne d'Arc, Ordet) og Gabriel Axel (bl.a. Babettes gæstebud)
har da også et par gode film på samvittigheden. Men bortset fra dem, er jeg
næsten tilbøjelig til at give dig ret...

GB

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-09-06 18:19

GB wrote:

> [...]
> gæstebud) har da også et par gode film på samvittigheden. Men bortset
> fra dem, er jeg næsten tilbøjelig til at give dig ret...

Hvad har du egentlig imod Olsen-banden?

Per V.

Fra : ML-78

Dato : 20-09-06 05:15

Thomas M skrev:

> ...så jeg er nødt til at vide, om Pusher II og III, er af samme kaliber
> som den første film?

Nej, men stadig værd at se. "Pusher 2" er efter min mening den dårligste i
serien. Det er en okay film, men svækkes af de konstante forsøg på at lave
komiske scener, noget som går helt imod den realisme der findes i andre
scener. Der er alt for mange smarte bemærkninger og konstruerede scener, der
skal få publikum til at grine. "Pusher 3" er rigtig god. Den har nogle
enkelte svaghedspunkter: Ligeledes noget fejlplaceret komik
(madforgiftningen) og nogle elementer der bryder med den ellers skarpe
realisme (den korrupte betjent samt den overdrevne vold i slutningen). Men
ellers fungerer den rigtig godt, og vi er i højere grad tilbage til stilen
vi kender fra 1'eren.

ML-78

Fra : Peter Heide

Dato : 21-09-06 02:41

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> ...så jeg er nødt til at vide, om Pusher II og III, er af samme kaliber
> som den første film?

Nix. Den første er klart bedste. Ville være fint hvis
et par scener blev klippet fra, i en kommende udgave.
Håber at en recut version kommer på et tidspunkt.

Forhåbentlig meget snart !

Da vi SÅ vi taler om et værk helt
oppe ved siden af Bleeder.

Bleeder er og bliver et MESTERværk. Tør jeg
skrive; een af de 10 bedste film IN THE WORLD ?