Kymco 45 4-takter
Fra : Klaus (DK)

Dato : 18-09-06 21:04

Hej
Kan sådan en djævel få rettet sine hastigheds-fabrikationsfejl?
Og hvordan?
eller hvor finder jeg info om det?
På forhånd tak

Fra : Tomas Jensen

Dato : 21-09-06 11:31

Klaus (DK) skrev:
> Hej
> Kan sådan en djævel få rettet sine hastigheds-fabrikationsfejl?
> Og hvordan?
> eller hvor finder jeg info om det?
> På forhånd tak

Hvad mener du med fabrikationsfejl?
Er det 45km/t begrænsningen du mener, ligger den udelukkende i
gearingen. Motoren er ikke neddroslet.

Mvh Tomas

Fra : Klaus (DK)

Dato : 21-09-06 16:10

Det tænkte jeg jo nok at den kunne, men hvordan?

Fra : Tomas Jensen

Dato : 22-09-06 09:29

Klaus (DK) skrev:
> Det tænkte jeg jo nok at den kunne, men hvordan?

en anden bøsning i foreste varrio

Fra : Klaus (DK)

Dato : 22-09-06 15:48

Tak for svaret
VH
Klaus

Fra : sjakalen

Dato : 15-12-06 17:14

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide havd den kom til at køre km/t ?
Da jeg overvejer at købe sådan en

Søren