No signal efter 15 sek.
Fra : BentL

Dato : 18-09-06 17:28

Hej
Jeg har fået et lidt underligt problem. Under opstart ses billede på skærmen
og ser at XP starter op, men så forsvinder billedet og skærmen viser No
Signal. Har tjekket at blæseren kører på grafikkortet og at det sidder fast.
Hvad kan det skyldes?
Mvh
Bent

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-09-06 18:49

BentL skrev:

> [...]
> skærmen viser No Signal. Har tjekket at blæseren kører på
> grafikkortet og at det sidder fast. Hvad kan det skyldes?

Hvis jeg forsøger at køre en opløsning / refreshrate der er over hvad min
monitor kan tåle, så lukker monitoren ned for ikke at gå i stykker. Min
giver dog en specifik advarsel om det. Måske sker det samme for dig ?

Prøv at holde F8 nede før windows logoet, og boot i VGA tilstand og se om
ikke det hjælper.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : BentL

Dato : 19-09-06 17:00

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i en meddelelse

> [...]
> giver dog en specifik advarsel om det. Måske sker det samme for dig ?
>
> Prøv at holde F8 nede før windows logoet, og boot i VGA tilstand og se om

Hej Sune
Ja det hjalp, men mærkeligt nok så hoppede den over igen når jeg bootede op
igen, selvom jeg havde valgt en skærmopløsning på 800x600. Normalt kører jeg
1280x1024. Så jeg endte op med at genoprette til sidste problemfrie
opsætning og nu kører det ige. Mærkeligt!
Men tak!
Bent