Suzuki AP 50 - Vil ikke tage gassen... Hjæ~
Fra : Ingelsen

Dato : 18-09-06 16:17

Jeg har 2 Suzuki Address AP 50, begge med samme fejl.

De kan starte, men dør så næsten med det samme, de vil ikke tage gassen.

Tænker lidt om det kan være den elektriske choker, nogen der kan hjælpe til
hvordan den virker og hvornår den skal åbne/lukke..??
Der må vel sidde en føler et sted der mærker når den er varm...

Håber på lidt hjælp..

Hilsen Jan

Fra : Brian

Dato : 18-09-06 17:09

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til hvordan den virker og hvornår den skal åbne/lukke..??
> Der må vel sidde en føler et sted der mærker når den er varm...

Chokeren virker ved at der varmes en lille luftballon op - dette får den til
at udvide sig og trykke stemplet i chokeren nedad. Sådan fik jeg det
forklaret. Så den er lavet til at slå til og fra af sig selv. Men det er
ikke der problemet er, det er 99% sikkert.
Har selv sådan en maskine, og det har aldrig været chokeren den har været
gal med (og den har nu fejlet lidt af hvert :)). Prøv lige og skrive lidt
mere om scooteren, alder, km osv. og hvornår den/de sidst har kørt.