anbefalinger til et godt rejse-selskab ?
Fra : kim

Dato : 21-06-01 23:20

Vi er mig min kone og datter 4 år, der gerne vil rejse sydpå til varmen, evt
chater (billigt-afbudsrejser) i ca. en uge. Er der nogen her der kan giver
anbefalinger til et godt rejse-selskab ?

Med Venlig Hilsen
Kim
-------------------oooOOooo----------------------

Fra : MaLLeSiTe

Dato : 22-06-01 10:53

Hej Kim

   Min kæreste og jeg har lige bestilt en Afbudsrejse/Restplads til
Tyrkiet på søndag. Nu har jeg ikke så meget erfaring med de forskellige
rejseselskaber, men jeg kan fortælle at vi har bestilt hos "Alletiders
Rejser" og det er vi også spændt på hvordan det går. Vi ved jo på forhånd
at det er Uspecificeret hotel, hvilket vil sige:
   - at vi ved ikke hvor i byen vi skal bo,
   - vi kan være heldige at komme på en godt hotel,
   - vi kan derimod også risikere at komme til at bo et sted, hvor der
    ikke er toilet/bad på værelset!

   Vi er derfor _meget_ spændte... nå men det var min historie!

   Hvis ikke du kender adresserne, så kan er der Afbuds-/Restpladser at
finde her:
   www.afbudsrejser.dk
   www.rejse-guide.dk/afbudsrejser

   Her har vi fundet vores "billige" rejse... mener vi selv den er
(1995,- For en uge til Marmaris/Tyrkiet).

   Håber noget af det kan bruges!

   Mvh. Martin