Pornobabes med ubrudt jomfrudom? Muslimer?
Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-06 23:51

Pornobabes med ubrudt jomfrudom? Muslimer?

Filmmediet lyver ofte og hvorfor dog ikke? Tilskuerne skal have en
behagelig illusion og sandheden er ligegyldig.

Når en porno-skuespillerinde ligger med spredte ben og får slikket
klitoris og derefter trænger fyren ind i hende, så ser man undertiden
selve det at penis stikker ind i skeden og ind-ud rytme kører
derefter, men ofte klippes hurtigt til diverse samlejestillinger, og
det er højst usikkert, at der er sket den indtrængen, der foregives at
være sagens kerne.

Ofte sidder pigen med samlede ben på manden og de udfører
samlejebevægelser, men det er faktisk anatomisk umuligt at penis kan
nå over i skeden med de valgte kropsplaceringer.Det vigtige er
variation og at pigens krop ses fra mange liderlige vinkler.

Så man kan sagtens tænke sig at muslimpiger kan påtage sig porno-job,
og stadig opnå fuld pris på ægteskabsmarkedet ved at jomfruhinden er
ubrudt.

Fra : Ulvir

Dato : 18-09-06 00:08

Bo Warming wrote:
<SNIP>
> Så man kan sagtens tænke sig at muslimpiger kan påtage sig porno-job,
> og stadig opnå fuld pris på ægteskabsmarkedet ved at jomfruhinden er
> ubrudt.

Jeg føler mig helt svimmel ved tanken..

Fra : Jorge

Dato : 22-09-06 07:33

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming wrote:
> <SNIP>
>
> Jeg føler mig helt svimmel ved tanken..

Pyt med det, min kone arbejder hos en plastik kiroug, der
reetablerer mødomme på muslimske kvinder nogle uger
før brylluppet , med i behandlingen følger der så et par
små kanyler, som pigen kan ridsse sig med, hvis den
blodige plet skulle mangle på lagnet efter bryllupsnatten.
At det ikke er et nyt fænomen vidner en af mine bekendte
der er læge om, han gjore det første gang på en adelig
"jomfru" for 35 år siden, dengang blev udtrykket
teknisk jomfru brugt om de operationer hos unge
Hellerup piger fra de fisefornemme familier.

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-06 13:22

> Pornobabes med ubrudt jomfrudom? Muslimer?
>
> Filmmediet lyver ofte og hvorfor dog ikke? Tilskuerne skal have en
> behagelig illusion og sandheden er ligegyldig.

og når folk bliver skudt, smadret, halshugget eller bombet med atomvåben på
film er det som regel heller ikke rigtigt. Tillykke med din opdagelse af
fiktions verden Bo!

> variation og at pigens krop ses fra mange liderlige vinkler.

Hvor mange grader er en liderlig vinkel?

Mvh. Per

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-09-06 15:22

Den Mon, 18 Sep 2006 14:21:38 +0200 sendte "Per, Frb"
<svar_hellere_i_gruppen> følgende røgsignaler:

>Hvor mange grader er en liderlig vinkel?

69, vil jeg gætte på.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Tychsen

Dato : 19-09-06 17:55

Hr. Jensen skrev:

> [...]
> Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
> fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...

Det er fuldkommen korrekt antaget, at man i flere tyske lavbudget-film
kan optage erotiske scener uden egentlig penetration. Men ligefrem at
påstå, at "rigtige" voksenfilm kan produceres med jomfruer, og
deriblandt muslimske kvinder, er vel nok et brist i opfattelsen af
moderne filmeri. Men ok, jeg har nok heller ikke studeret faget i samme
grad og omfang som Bo.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-09-06 23:24

> [...]
> deriblandt muslimske kvinder, er vel nok et brist i opfattelsen af
> moderne filmeri. Men ok, jeg har nok heller ikke studeret faget i

Pornofilm laves i pæne udgaver og rigtige udgaver, men det er samme film.
Den pæne er bare beskåret, men der sker penetration, selvom det ikke kan
ses.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 20-09-06 00:27

Mark Thomas Gazel wrote:
> Pornofilm laves i pæne udgaver og rigtige udgaver, men det er samme
> film. Den pæne er bare beskåret, men der sker penetration, selvom det
> ikke kan ses.

Er du sikker på at der er penetration i alle erotiske/pornografiske film?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-09-06 08:36

> Er du sikker på at der er penetration i alle erotiske/pornografiske
> film?

Nej. Der er jo et marked for alt. TVDanmark viste nogle meget softcore film
en overgang, hvor der sikkert ikke var penetration.

Det virkede som om BW udtalte sig om de Private Blue film, der vises på VH1
om natten, hvis man har hybridnet.

Der har jeg lagt mærke til at samme film kan være i to udgaver. Private Blue
viser den beskårede.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-09-06 10:12

Den Wed, 20 Sep 2006 09:36:16 +0200 sendte "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>om natten, hvis man har hybridnet.
>
>Der har jeg lagt mærke til at samme film kan være i to udgaver. Private Blue

Hvis der var muslimer med, så hedder det vel snarere "den omskårede
version"...

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-06 11:54

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Er du sikker på at der er penetration i alle erotiske/pornografiske
> film?

JEg er sikker på at FOR AT FÅ KVINDEN I POSTION HVOR HUN GØR SIG, så
droppes penetration, nu og da

Patter skal rystes liderligt og filmes fra rette vinkel og ved visse
stillinger er det for ubekvemt at blot lidt pik er inde - who cares -
der skal ikke laves børn ved disse studieoptagelser.
Men bedrag er det. Jeg overvejer at klage til forbruerombudsmanden

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-06 11:50

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> wrote in message

Hr. Jensen skrev:

> [...]

deriblandt muslimske kvinder, er vel nok et brist i opfattelsen af
moderne filmeri. Men ok, jeg har nok heller ikke studeret faget i

Formodentlig er ingen pornobabes jomfruer men enkelte scener er dovent
optaget og indtrængning er klart ikke tilstede selvom indudbevægelser
foretages

At muslimbehov for jomfrubevarelse sku indgå i porn-industriel
aktivitet er dum joke