Flyboys
Fra : Mr. D

Dato : 17-09-06 21:27

.... og den her glæder jeg mig til. Der er ikke blevet lavet en ordentlig
flyverfilm siden battle of britain

http://cinemavids.myspace.com/trailers/54930_700.asf

simon

Fra : Lars Remmen

Dato : 18-09-06 07:20

Mr. D skrev:
> ... og den her glæder jeg mig til. Der er ikke blevet lavet en ordentlig
> flyverfilm siden battle of britain
>
> http://cinemavids.myspace.com/trailers/54930_700.asf
>
> simon

Umiddelbart ligner det "Pearl Harbour" bare i et Første Verdenskrig set.
Det lader endda til at der er den obligatoriske kærlighedshistorie som
der skal være i amerikanske film...

Tror ikke den kommer til at slå "Aces High"

Lars

Fra : Mr. D

Dato : 18-09-06 15:23

"Lars Remmen" <news@remmen.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det lader endda til at der er den obligatoriske kærlighedshistorie som der

OK, men flyveoptagelser så da ret vilde ud.

Jeg kunne godt tænke mig en tysk 1. verdenskrigsfilm (a la Das Boot og Der
Untergang) om f.eks. den røde baron.

> Tror ikke den kommer til at slå "Aces High"

Den kender jeg da vist ikke. Har den et dansk navn? Og ved du om trailere?
ImDb har ingen til den.

simon

Fra : Max

Dato : 18-09-06 15:44

Hej Simon

> OK, men flyveoptagelser så da ret vilde ud.

Og det skulle gøre det til en god film ?

Mvh Max

Fra : Lars Jensen

Dato : 27-09-06 18:30

Mr. D skrev:
> ... og den her glæder jeg mig til. Der er ikke blevet lavet en ordentlig
> flyverfilm siden battle of britain
>
> http://cinemavids.myspace.com/trailers/54930_700.asf

Den ser fed ud - lige ind til man ser et eller andet fjols løbe på en
Zeppeliner der er ved at eksplodere...

> simon

Lars B