Kbh - Bangkok ? dyrt !!!
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-09-06 20:57

Fra begyndelsen af oktober til begyndelsen midten af december - jeg kan ikke
finde noget billiger ind 6550 kr. er det bare mig der er dårlig til at søge
eller har russerne fjernet nogen fly ( der er intet ledigt med arofloat)?

og hvordan tjekker man hvad det koster at have 4½ kg hund med ?

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jørgen

Dato : 18-09-06 06:52

Prøv Altrejser! http://www.altrejser.dk/default.asp?Action=Details&Item=263
De er hovedagent for Aeroflot. Men du skal være opmærksom på at især
transfertiden i Moskva Lufthavn Sheremetyevo er berygtet blandt
Thailandsrejsende. Den kan være meget lang. Ligesom lange forsinkelser ikke
er ukendt hos Aeroflot - selvom de oftets flyver med nye Airbusfly.

Omkring hunden kan Altrejser sikkert også hjælpe. Tænker dog at jeg ville
bruge lidt ekstra penge og flyve direkte, om ikke andet så få hundens skyld.
Ville ikke være glad for at have den i transit i Moskva.

Jørgen

Fra : Nicolai

Dato : 18-09-06 08:52

> [...]
> ikke finde noget billiger ind 6550 kr. er det bare mig der er dårlig til at
> søge eller har russerne fjernet nogen fly ( der er intet ledigt med

4664,- - 26 November (Som var vilkårlig dato) Aeroflot fundet via travellink

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-09-06 21:04

Nicolai wrote:

> 4664,- - 26 November (Som var vilkårlig dato) Aeroflot fundet via
> travellink

tak har fundet den ...men det er en månedes bilet men jeg fik en 10 ugers
bilet til 5600 kr det er ok !

Fra : aaaa-Jens-aaaa

Dato : 19-09-06 07:34

Bo M Mogensen wrote:

> tak har fundet den ...men det er en månedes bilet men jeg fik en 10
> ugers bilet til 5600 kr det er ok !

Hvad siger bistanden til at du er i guggiland så længe pillebo??

Fra : Jan Raarup

Dato : 18-09-06 12:51

Bo M Mogensen <tester@tets.dk> skrev:
>Fra begyndelsen af oktober til
>begyndelsen midten af december - jeg kan ikke
> [...]

Hej

Prøv www.kilroytravels.dk--
Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than