Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Tv tuner på Al in wonder 9700 pro
Fra : Jan Jensen

Dato : 17-09-06 20:47

Hej gruppe.

Jeg har et all in wonder 9700 pro, som jeg ikke kan få til at tage tv
programmerne. Jeg har opgraderet til den nyeste catalyst se status i
nedestående men jeg kan ikke få tv programmerne frem når jeg canner ! er der
en der har en god ide til hvad jeg skal gøre !

Driver Packaging Version 8.282-060802a-035722C-ATI
CATALYST® Version 06.8
Provider ATI Technologies Inc.
2D Driver Version 6.14.10.6631
2D Driver File Path
System\CurrentControlSet\Control\Video\{B2907569-E722-4381-8F99-8F3CA9E0EE47}\0000
Direct3D Version 6.14.10.0425
OpenGL Version 6.14.10.6012
CATALYST® Control Center Version 1.2.2405.30455
AIW/VIVO WDM Driver Version 6.14.01.6184
AIW/VIVO WDM SP Driver Version 6.14.01.6184
REMOTE WONDER / Plus Driver Version 2.0.0.36
REMOTE WONDER II Driver Version 2.0.0.0
AV Stream (T200) Driver Version 6.14.10.1073

Fra : Hans

Dato : 17-09-06 21:07

Jan Jensen wrote:
> [...]
> nedestående men jeg kan ikke få tv programmerne frem når jeg canner !
> er der en der har en god ide til hvad jeg skal gøre !

Har du installeret mutilmediacenteret?

Hans

Fra : Jan Jensen

Dato : 17-09-06 21:46

Hej Hans

tak for input, jeg har installeret multimediacenteret. så det er ikkepga af
dette objekt.

Jan

Fra : Hans

Dato : 17-09-06 22:05

Jan Jensen wrote:
> Hej Hans
>
> tak for input, jeg har installeret multimediacenteret. så det er
> ikkepga af dette objekt.

Er det MCE du prøver med?

I såfald skal der specielle drivere til før det virker med bl.a. AIW 9700:

https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

Hans

Fra : Jan Jensen

Dato : 17-09-06 22:48

Hej Hans
nej driveren til capture delen heder "AV Stream (T200) Driver Version
6.14.10.1073" og er henter i en samlet parke på ATI's hjemmeside.