Pindsvinesex
Fra : Michael

Dato : 17-09-06 07:34

Av siger jeg bare
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article225179.ece

Hvad folk ikke kan få sig selv til at gøre

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Per Hansen

Dato : 17-09-06 11:41

Michael wrote this

> Av siger jeg bare
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article225179.ece
>
> Hvad folk ikke kan få sig selv til at gøre

Han kendte åbenbart ikke til den gamle gåde:
Ved du hvordan at pindsvine har sex ?
Meeeeget forsigtigt.

--
Per Hansen.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-06 07:15

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> wrote in message
> Michael wrote this

> Han kendte åbenbart ikke til den gamle gåde:
> Ved du hvordan at pindsvine har sex ?
> Meeeeget forsigtigt.

Hvordan får kvinder mink?

På samme måde som mink får mink.

Fra : Ulvir

Dato : 18-09-06 13:11

Bo Warming wrote:
> Hvordan får kvinder mink?
>
> På samme måde som mink får mink.

Først én der boller et pindsvin, nu en mink, jeg bliver svimmel ved tanken..

Fra : ThomasB

Dato : 18-09-06 15:40

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Først én der boller et pindsvin, nu en mink, jeg bliver svimmel ved
> tanken..

Din gris

Fra : Michael

Dato : 18-09-06 16:43

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev:

>"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Din gris

Nu kommer vi vidst ud i det svineri der. Desuden så tvivler jeg på at
en so bliver rigtig tilfredsstillet når man ved hvordan en ornes penis
ser ud

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-06 20:08

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in message

> Nu kommer vi vidst ud i det svineri der. Desuden så tvivler jeg på at
> en so bliver rigtig tilfredsstillet når man ved hvordan en ornes penis
> ser ud

Og det ved du? Nu bliver *jeg* dårlig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael

Dato : 18-09-06 21:22

Jens Bruun skrev:

>"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in message

>Og det ved du? Nu bliver *jeg* dårlig.

Jeg er født og opvokset på landet og har været med til inseminering af
søer.. Skulle hilse og sige at det stinker langt værre end man kan
forestille sig.