Billigste rejse t/r til Sharm el Sheikh ud~
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 16-09-06 18:04

Hej gruppe.

Jeg overvejer en rejse til Sharm el Sheikh i 4 uger. Jeg har ikke behov for
hotel og har søgt efter billige flybilletter på de forskellige sider på
nettet. Det lader til at priserne ligger mellem 6000 og 10000. Det er lidt i
overkanten når jeg lige har været en uge dernede med hotel for 2500. Jeg kan
finde billetter hos Alitalia fra Kbh over Milano til Cairo for under 3000,
men hvordan kommer jeg billigt fra Cairo til Sharm el Sheikh t/r?

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jan Raarup

Dato : 16-09-06 19:16

Jesper Brogaard <me@privacy.net> skrev:
> [...]
>flybilletter på de forskellige sider på
>nettet. Det lader til at priserne
>ligger mellem 6000 og 10000. Det er lidt i

Hej Jesper

Prøv http://www.kilroytravels.dk/

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Elvis

Dato : 17-09-06 09:01

Hej

Er der virklig stadig nogen som tager til det "bombeland" De er jo syge i
roen dernede, sprænge turistmål i luften bare fordi det ikke lige behager en
bestemt gruppe at turisterne kommer...næ bliv væk fra sådanne steder...

Fra : Stig Nielsen

Dato : 17-09-06 09:23

"Elvis" <dk.34@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en bestemt gruppe at turisterne kommer...næ bliv væk fra sådanne steder...

Skal man så også blive væk fra USA, England, Spanien, Thailand, Bali,
Vollsmose ?

Det var dog den mærkeligste kommentar længe.

Hvor vil du så tage på ferie ?

Stig

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-09-06 14:15

Den 17-09-2006, skrev Stig Nielsen:

[ ... ]
> hvor vil du så tage på ferie ?

For mit vedkommende: I al fald ikke til et muslimsk land!

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + DebatForum
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 17-09-06 20:13

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote in message
> Den 17-09-2006, skrev Stig Nielsen:
>
> [ ... ]
>
> For mit vedkommende: I al fald ikke til et muslimsk land!

Hørt!

Fra : Badedyret

Dato : 17-09-06 11:50

Hej

Jeg ville nu også betænke mig ved at rejse dertil, men selvfølgelig skal man
ikke droppe alle rejsemål, men lige der og tyrkerland, tager jeg ikke hen
mere...

Badedyret

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 17-09-06 18:02

"Badedyret" <badedyret@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville nu også betænke mig ved at rejse dertil, men selvfølgelig skal
> man ikke droppe alle rejsemål, men lige der og tyrkerland, tager jeg ikke
> hen mere...

Kan I ikke flytte jeres off-topic indlæg om terrorisme og
muslim-forskrækkelse til dk.politik og lade være med at støje i min tråd?

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-09-06 19:03

Den 17-09-2006, skrev Jesper Brogaard:

[ ... ]
> Kan I ikke flytte jeres off-topic indlæg om terrorisme og
> muslim-forskrækkelse til dk.politik og lade være med at støje i min tråd?

Disse kommentarer er da yderst relevant da rejsemålet er beliggende i
et muslimsk område der adskillige gange har været mål for muslimsk
terrorisme!

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 18-09-06 09:14

Andreas Falck wrote:
> [...]
>
> Disse kommentarer er da yderst relevant da rejsemålet er beliggende i
> et muslimsk område der adskillige gange har været mål for muslimsk

Nej, det er usaglige politiske ytringer som ikke hører hjemme i denne
nyhedsgruppe og som desuden er aldeles uinteressante og ubrugelige svar på
mit spørgsmål. Det fremgår tydeligt at jeg har besøgt Ægypten, at jeg ikke
er nervøs for min sikkerhed og gerne vil rejse dertil igen. Sharm el Sheikh
kan varmt anbefales, især for dykkere. Det er tilmed billigt at rejse
dertil, sikkert fordi en masse danskere giver terroristerne ret og bliver
væk.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-09-06 18:46

Den 18-09-2006, skrev Jesper Brogaard:

[ ... ]
> Nej, det er usaglige politiske ytringer

Det er usaglige politiske ydtringer, når man på grund af gentagne
terrorhandlinger fravælger et rejsemål.

Så er det også usaglige politiske ytringer når Udenrigsministeriet
udsender meldinger der fraråder at rejse til bestemte rejsemål på grund
af terrorisme.

Du er temmelig langt ude med dine holdninger.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 17-09-06 20:13

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> wrote in message
> "Jesper Brogaard" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Kan I ikke flytte jeres off-topic indlæg om terrorisme og
> muslim-forskrækkelse til dk.politik og lade være med at støje i min tråd?

Man kan ikke eje en tråd, og du kan ikke styre den offentlige debat.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 18-09-06 09:06

Peter Wing Larsen wrote:
> "Jesper Brogaard" <me@privacy.net> wrote in message

> Man kan ikke eje en tråd, og du kan ikke styre den offentlige debat.

Er det den der støjer mest i den offentlige debat der har ret?

I forstyrrer og ødelægger den tråd jeg har oprettet og med jeres mangel på
netikette og respekt for fundsats og trådemner terroriserer I usenet. Jeres
indlæg har ingen relevans i forhold til mit spørgsmål.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 18-09-06 17:53

> Er det den der støjer mest i den offentlige debat der har ret?

Der er ingen, er snakker om at have ret.

> [...]
> Jeres
> indlæg har ingen relevans i forhold til mit spørgsmål.

Hvis nogen har noget mere konstruktivt at tilføje, vil "vores" kommentarer
da aldrig kunne forhindre det.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 21-09-06 08:21

"Jesper Brogaard"
> [...]
> finde billetter hos Alitalia fra Kbh over Milano til Cairo for under 3000,
> men hvordan kommer jeg billigt fra Cairo til Sharm el Sheikh t/r?

Uff det var da nogle heftige priser for fly alene, måske det er billigere
at booke 2 to ugers med uspec hotel, rejs der ud på den ene og hjem
på den anden - uhm måske ikke billigere - der kører flere daglige busser
mellem Cairo og Sharm - indenrigsfly så vidt jeg husker er ikke billigt.
-max-