Gforce7950GT+Asus AN32-SLI
Fra : kenneth kanstrup

Dato : 16-09-06 11:52

Hej med jer

Har et problem som jeg håber at i kan hjælpe mig med.
Har lige købt et XFX 7950GT og et Asus AN32-SLI bundkort,mit problem er at
jeg ikke kan få lov til at installere driverne til grafikkortet.Har
downloadet de sidste nye driver hos Nvidia, når jeg så kører filen så får
jeg bare at vide at " Nvidia-installationsprogrammet kunne ikke finde nogen
driver,der er kompatible med din aktuelle hardware".Har så alligevel fået
den installeret ad "bagvejen" gennem enhedshåndtering.Kan så køre de fleste
spil bare ikke Medal of Honor for den kommer og siger "could not load OpenGL
subsystem"...........
Hvad F.....gør jeg??????
På forhånd tak

Fra : Nicolai

Dato : 16-09-06 12:51

"kenneth kanstrup" <jenka@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fået den installeret ad "bagvejen" gennem enhedshåndtering.Kan så køre de
> fleste spil bare ikke Medal of Honor for den kommer og siger "could not

Tja, hvilken driverversion er der tale om?

nicolai

Fra : kenneth kanstrup

Dato : 16-09-06 14:32

Den nyeste jeg kan finde hos nvidia,men det er lige meget hvad version jeg
prøver at køre,samme resultat!!

kenneth

Fra : Nicolai

Dato : 16-09-06 16:43

> Den nyeste jeg kan finde hos nvidia,men det er lige meget hvad version jeg
> prøver at køre,samme resultat!!

Ja, tak. Men jeg vil gerne vide hvilken version du bruger, det er ligesom
nødvendigt. Ikke bare den "nyeste".

> kenneth

Nicolai

Fra : kenneth kanstrup

Dato : 16-09-06 18:31

Version 91.47

Fra : Hans

Dato : 16-09-06 22:58

kenneth kanstrup wrote:
> Version 91.47

Kører du med den nyeste bios til bundkortet?

Der har nemlig været en del problemer omkring GeForce 79xx og nForce4-SLI.

Hans

Fra : kenneth kanstrup

Dato : 17-09-06 07:45

Jeps det gør jeg,har lige opgraderet.
Kenneth

Fra : sls\(2770\)

Dato : 18-09-06 14:04

> Jeps det gør jeg,har lige opgraderet.

Hvis du stadig har dit gamle gfx kort, kunne du prøvet at smide det i, og
installere driverene til det, luk ned og smid det nye kort i, hvis det gamle
kort altså er et nvidia, ellers afinstaller før du sætter det nye kort i
igen.

Fra : Daniel

Dato : 25-09-06 08:58

lyder som et INNO 3D kort, de kan nemlig IKKE bruge Nvidias drivere, noget
skrammel, ligner IKKE INNO og lave sådan noget