Oscarvært? - Conan O'brien
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-06 08:38

Hvis nogen så Emmy-uddelingen i går, så oplevede man, at Conan O'Brien
gjorde det ganske godt. Et par gode gags og bidende kommentarer. Og der var
da også et lille sang- og dansenummer.

Ikke helt oppe i nærheden på Billy Crystal, men han kom tættere på end så
mange andre.

--
Med venlig hilsen

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Peter Rongsted

Dato : 16-09-06 10:42

On Sat, 16 Sep 2006 09:38:29 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

> [...]
>da også et lille sang- og dansenummer.
>
>Ikke helt oppe i nærheden på Billy Crystal, men han kom tættere på end så

Han skal helt sikkert ikke være vært ved Oscar 2007. Det er nemlig
allerede besluttet og blev offenliggjort d. 7/9.

http://www.oscars.org/press/pressreleases/2006/06.09.07.html

Peter

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-06 11:44

> Han skal helt sikkert ikke være vært ved Oscar 2007. Det er nemlig
> allerede besluttet og blev offenliggjort d. 7/9.
>
> http://www.oscars.org/press/pressreleases/2006/06.09.07.html

Nej, det står i tråden fra den 9/9, men nu har vi i mange år diskuteret
oscarværterne i gruppen og er som regel skuffet, når de ikke lever op til
Billy Crystal. O'Brien kom, som sagt, tættere på end de andre. Efter min
mening.

Mark

http://mark.gazel.dk/