Disney
Fra : kurt

Dato : 16-09-06 00:05

Hvordan kan det være at Disney herhjemme ikke udgiver

Saludos Amigos
The Three Caballeros
Make Mine Music
Melody Time
The Adventures of Ichabod and Mr Toad

på dvd ?
men istedfor udgiver de gamle igen og igen

Fra : Doctor Tennant

Dato : 16-09-06 03:10

> [...]
> The Adventures of Ichabod and Mr Toad
>
> på dvd ?
> men istedfor udgiver de gamle igen og igen

De er lige om hjørnet... Jeg har læst at Saludos Amigos, etc, kommer om ikke
så længe - men jeg kan ikke huske hvor.

Der er ikke danske stemmer på dem - kun danske tekster. Det har måske noget
at sige ang. deres tøven med at udsende dem. Hvis ikke det er teknisk muligt
at lave dansk lydspor, uden at skulle lave ny musik, lydeffekter, etc, til
en evt. nordisk udgave så er det måske ikke udgifterne værd for dem?

HC

Fra : Jan Andersen

Dato : 16-09-06 08:10

On Sat, 16 Sep 2006 00:05:04 +0100, kurt <kurt@hotmail.com> wrote:

>Hvordan kan det være at Disney herhjemme ikke udgiver

> [...]

De kommer på dvd den 14/11.
Som klassiker nr. 6, 7, 8, 10 & 11.

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Mona og Kim

Dato : 16-09-06 08:13

"kurt" <kurt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> The Adventures of Ichabod and Mr Toad
>
> på dvd ?
> men istedfor udgiver de gamle igen og igen

Hej.
De er på vej.
http://www.juhu.dk/dvdisney/

De kommer den 14/11-2006
Hvis planen ellers holder.

Kim

Fra : kurt

Dato : 16-09-06 19:35

Tak til jer allsammen for den gode nyhed