warez.dk
Fra : Brian Hinsby

Dato : 21-06-01 22:27

Hejsa

Efter lige at have fået ADSL vil jeg godt høre hvordan jeg
igen får adgang til denne nyhedsgruppe... kørte tidligere via CC men har nu
fået TDC...

Beklager meget hvis dette spørgsmål har været oppe tidligere, men er rimelig
ny til dette.

På forhånd tak

Brian

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 21-06-01 23:29

Brian Hinsby skrev:

>Efter lige at have fået ADSL vil jeg godt høre hvordan jeg
>igen får adgang til denne nyhedsgruppe... kørte tidligere via CC men har nu
>fået TDC...

Første betingelse er nok at kalde den alt.dk.warez
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-06-01 02:58

Thu, 21 Jun 2001 23:27:03 +0200, skrev "Brian Hinsby"
<Brian_hinsby@mail.tele.dk>:

>Efter lige at have fået ADSL vil jeg godt høre hvordan jeg
>igen får adgang til denne nyhedsgruppe... kørte tidligere via CC men har nu
>fået TDC...

Led efter den på test.news.tele.dk.

Der er alle de grupper, som du mangler på news.inet.tele.dk.

Iøvrigt, er det en god ide, at følge med
news:tele.internet.news-service, hvis man vil holde sig
orienteret og har spørgsmål om TDCs newsservere.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Brian Hinsby

Dato : 22-06-01 16:14

> [...]
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark
> Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
> Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.

Hej Knud...

Tak fordi du svarede, men har lige et tillægsspørgsmål... Hvor finder jeg
den der test.news.tele.dk??

Brian

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-06-01 16:58

On Fri, 22 Jun 2001 17:13:58 +0200, "Brian Hinsby"
<Brian_hinsby@mail.tele.dk> wrote:

>Hvor finder jeg
>den der test.news.tele.dk??

Samme sted som du finder news.tele.dk
TDC har gennem vel et halvt år haft en elendig newsserver, og de er
igang med at sætte en kraftig server op, den driller dem lidt, så det
vare noget endnu før den er klar til alm. drift, så tag det test meget
bogstavligt, det ER et server der arbejdes på, og derfor kan den til
tider være utilregnlig, men TDC teknikkerne er jo nødsaget til at
kunne arbejde på den, for at vi kan få en god og stabil server så
langt vi kan se ind i framtiden, og mer til,,,

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-06-01 17:17

Fri, 22 Jun 2001 17:13:58 +0200, skrev "Brian Hinsby"
<Brian_hinsby@mail.tele.dk>:

>Tak fordi du svarede, men har lige et tillægsspørgsmål... Hvor finder jeg
>den der test.news.tele.dk??

Øhh - ikke rigtig forstået, det er serverens navn, så det skriver
du bare ind i din newsreader som newsserverens navn, når du
opretter en ny konto.
(Funktioner => Konti => ny => nyheder, så vidt jeg husker i OE).

Du skal kalde op med TeleDanmark for at kunne bruge den

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i

Fra : Brian Hinsby

Dato : 22-06-01 18:47

Hej Knud

Tak endnu en gang for at hjælpe mig næsten helt igennem... Vidste ikke helt
hvad det var folk mente...

Men tak...

Brian