Sidste minuts rejse
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 15-09-06 20:28

Hej NG, vi skal til Oktoberfesten på mandag og vi flyver derned. Nu er mit
problem, at min svoger og svigerinde IDAG har fundet ud af, at de vil med.
Findes der en søgemaskine til sidste minuts flybilletter? Jeg har altid
været en stor fan af www.momondo.com og www.flyrejsen.dk men der er de pænt
dyre billetter.

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ole

Dato : 15-09-06 20:49

Hej,

prøv http://dk.kelkoo.com/b/a/c_172201_flybilletter.html

mvh
Ole

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-09-06 21:09

Ole wrote:
> Hej,
>
> prøv http://dk.kelkoo.com/b/a/c_172201_flybilletter.html

Nahh din link holder ikke :)) men den sparede mig for 350 kr ind til vider
sååå...
http://dk.kelkoo.com/ vælg fly bileter

Fra : Sten Schou

Dato : 16-09-06 00:33

> [...]
> Findes der en søgemaskine til sidste minuts flybilletter? Jeg har altid

Oktoberfest?....holdes den her i september?

Hilsen Sten

Fra : Steen Johansen

Dato : 16-09-06 02:14

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Oktoberfest?....holdes den her i september?
>
> Hilsen Sten

Here we go again!
Several months of building beer tents, setting up rides, putting up signs
and preparing the "Theresienwiese" are over.

On Saturday September 16th the 173rd Munich Oktoberfest will open its gates
once again.

Fra : Sten Schou

Dato : 16-09-06 11:42

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> and preparing the "Theresienwiese" are over.
>
> On Saturday September 16th the 173rd Munich Oktoberfest will open its

Ja, du må altså meget undskylde, Kloge-Åge....jeg synes bare ikke lige
Oktoberfest og så september rimer.

Hilsen Sten

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-09-06 11:54

Sten Schou skrev:

> Ja, du må altså meget undskylde, Kloge-Åge....jeg
> synes bare ikke lige Oktoberfest og så september rimer.

De bruger nok en anden kalender i Bayern.
Det var vist den gregorianske kalender, der var skyld i
at den russiske oktoberrevolution fandt sted i november.

--
Herluf :·)

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 16-09-06 16:04

> Ja, du må altså meget undskylde, Kloge-Åge....jeg synes bare ikke lige
> Oktoberfest og så september rimer.

I gamle dage var det også kun i Oktober, men efterhånden som det blev større
og større, så blev de nødt til at køre det over nogle flere dage og så
rykkede de det bagud i tiden pga. vejret :)

mvh

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-09-06 19:35

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, du må altså meget undskylde, Kloge-Åge....jeg synes bare ikke lige
> Oktoberfest og så september rimer.
>
> Hilsen Sten

Kloge-Åges rigtige navn er http://www.yahoo.com/ det kan kun anbefales at
du lærer ham nærmere at kende, så ville dine dumheder blive en anelse
reduceret

MvH Steen med 2er

Fra : Sten Schou

Dato : 18-09-06 11:12

> Kloge-Åges rigtige navn er http://www.yahoo.com/ det kan kun anbefales at
> du lærer ham nærmere at kende, så ville dine dumheder blive en anelse
> reduceret

Nu har andre end Kloge-Åge givet svaret på, hvorfor Oktoberfesten starter i
september, et svar, du åbenbart ikke kunne give, så det bliver ikke
nødvendigt for mig, at bruge dit link, sorry.

Hilsen Sten

Fra : Steen Johansen

Dato : 18-09-06 19:31

> [...]
> i september, et svar, du åbenbart ikke kunne give, så det bliver ikke
> nødvendigt for mig, at bruge dit link, sorry.

Mellem os sagt! Det er ikke kun mit link!
MvH Steen

Fra : Sten Schou

Dato : 18-09-06 21:51

> Mellem os sagt! Det er ikke kun mit link!

Aha.....surprise....

Hilsen Sten

Fra : T.Liljeberg

Dato : 16-09-06 02:51

On Fri, 15 Sep 2006 21:28:14 +0200, in dk.fritid.rejse "Lars Kristian
Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> wrote:

> [...]
>Findes der en søgemaskine til sidste minuts flybilletter? Jeg har altid

Jeg bruger kayak.com
Ikke specielt til sidste-minuts billetter, men generelt en god
flybilletsøgemaskine.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-09-06 21:12

> Jeg bruger kayak.com
> Ikke specielt til sidste-minuts billetter, men generelt en god
> flybilletsøgemaskine.

ja men de er da dyre !!!!

Fra : Jan Raarup

Dato : 16-09-06 06:15

Lars Kristian Jensen <lars@wefl-jensen.dk> skrev:
> [...]

Prøv http://www.kilroytravels.dk/ der er billige billetter til
Europa

--
Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-09-06 21:13

> Prøv http://www.kilroytravels.dk/ der er billige billetter til
> Europa

Ohh nej det er hingangne dis fra 80 erne .... de er nogen banditer ...!!!
snød mig en gang for 1500 kr og prøvede ( forgæves ) at punke mig for 7500
kr oven i