Norton Ghost og Bootdisc HJÆLP?
Fra : Lars Troels

Dato : 15-09-06 15:14

Hej

Undskyld min uvidenhed, men jeg fatter det ikke rigtigt.

Jeg har installeret en Norton Ghost 9, jeg har fået af en ven.

Jeg har så lavet en 'Backup Drive' af mit C: til min anden disk D:

Der skulle så gerne være lavet et spejlbillede af mit C: så jeg vil kunne
genskabe det hele hvis disken brænder af el.lign. Men skal jeg ikke også
have lavet en bootdisc.

Hvis jeg nu køber en ny C: og monterer den, skal jeg vel bruge en boot cd
for at kunne starte maskinen op. Og hvordan gør jeg det?

HJÆLP!

På forhånd tak.

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 15-09-06 16:03

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har installeret en Norton Ghost 9, jeg har fået af en ven.

Flink mand der sådan forære dig sin licens.

> Hvis jeg nu køber en ny C: og monterer den, skal jeg vel bruge en boot cd
> for at kunne starte maskinen op. Og hvordan gør jeg det?

Boot på din CD, alternativt lav en boot-diskette - jeg har ikke lige en
Ghost på mig men jeg husker helt bestemt det står i manualen.

/Brian

Fra : Lars Troels

Dato : 15-09-06 16:15

"Brian R. Jensen" <news@dueslag.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Flink mand der sådan forære dig sin licens.

Jamen han er flink!.

> Boot på din CD, alternativt lav en boot-diskette - jeg har ikke lige en
> Ghost på mig men jeg husker helt bestemt det står i manualen.

Jeg kan desværre ikke finde det i hverken hjælp eller den medleverede
pdf.manual!

Men tak for hjælpen.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Stig Holmberg

Dato : 16-09-06 16:16

> [...]
>
> Hvis jeg nu køber en ny C: og monterer den, skal jeg vel bruge en boot cd
> for at kunne starte maskinen op. Og hvordan gør jeg det?

Du booter på Norton cden, og kører restore derfra.

Mvh. Stig

Fra : Lars Troels

Dato : 16-09-06 18:07

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i en meddelelse

> Du booter på Norton cden, og kører restore derfra.
>
> Mvh. Stig
Tak Stig. Nu kører det.

Hilsen

Lars T.