Prisonbreak
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 14-09-06 22:34

Jeg vil kun sige én ting.glæd jer til 2. sæson

thomas

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-09-06 09:27

Hvornår starter den i lille Dannevang, og hvor mange afsnit er der i
season 2? Jeg går ud fra at serien "holder ferie" herhjemme mellem
season 1 og 2?

Fra : Jubii

Dato : 15-09-06 09:56

On Fri, 15 Sep 2006 10:26:42 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote:
in dk.kultur.film
>Hvornår starter den i lille Dannevang, og hvor mange afsnit er der i
>season 2? Jeg går ud fra at serien "holder ferie" herhjemme mellem
>season 1 og 2?

Spørg i tv gruppen. Tv serier debatteres i tv gruppen.

Fra : Per

Dato : 15-09-06 13:22

"Thomas Kaarup" <thomas@thomaskaarup.com> wrote in message
> Jeg vil kun sige én ting.glæd jer til 2. sæson
>
> thomas

Nu har der jo kun været sendt 4 afsnit indtil videre, men i det mindste
foregår det da ikke længere i fængslet.

Fra : Thomas

Dato : 15-09-06 14:41

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Kaarup" <thomas@thomaskaarup.com> wrote in message

> Nu har der jo kun været sendt 4 afsnit indtil videre, men i det mindste
> foregår det da ikke længere i fængslet.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, er det afsnit TV3 viste i søndags, afsnit
19 af sæson 1 (hvis man følger de amerikanske sæsoner altså). Og der
er 22 afsnit i den sæson (Igen i den amerikanske) - Mon TV3 holder
pause igen, når de har sendt 3 afsnit mere - eller går de mon direkte igang
med at sende sæson 2...?

Hvilken kanal ser du dem på? Jeg tror ikke jeg kan tage nogen, der allerede
er igang med at sende sæson 2...

Mvh. Thomas

Fra : Jubii

Dato : 15-09-06 15:45

in dk.kultur.film

Fra : Brian K

Dato : 21-09-06 01:36

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 15 Sep 2006 15:40:32 +0200, "Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk>
> wrote:
> in dk.kultur.film
>>

> Spørg i tv gruppen. tv serier debatteres i tv gruppen.

Luk nu rø...

Fra : Jubii

Dato : 21-09-06 09:42

On Thu, 21 Sep 2006 02:36:13 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Luk nu rø...

Du lærer det aldrig.

Fra : Brian K

Dato : 21-09-06 23:23

> On Thu, 21 Sep 2006 02:36:13 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
> in dk.kultur.film

> Du lærer det aldrig.

Det er vist dig der ikke lærer det - uanset hvor meget du protestere - så
fortsætter almindelige mennesker med at diskuttere TC serier i denne gruppe

Fra : Michael

Dato : 22-09-06 09:12

Brian K skrev:

>Det er vist dig der ikke lærer det - uanset hvor meget du protestere - så
>fortsætter almindelige mennesker med at diskuttere TC serier i denne gruppe

Hvad er det lige TC står for?

Uhh nu kommer Gverner drengen sikkert efter mig fordi jeg spørger.

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Jubii

Dato : 22-09-06 14:37

On Fri, 22 Sep 2006 00:22:49 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Det er vist dig der ikke lærer det - uanset hvor meget du protestere - så
>fortsætter almindelige mennesker med at diskuttere TC serier i denne gruppe

Du overtræder fundatsen og dermed spammer du gruppen.
Det ser din udbyder nok ikke kærligt på.
Hvis det er ad den vej det skal so be it, men i får da chanchen til at ændre
kurs.
Ja, hensynet til usenets adminnistration kommer i første række.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 22-09-06 17:49

> [...]
> ændre
> kurs.
> Ja, hensynet til usenets adminnistration kommer i første række.

Hold da kæft hvor må du have et kedeligt liv. Jeg har været med en del år i
gruppen efterhånden, og at diskutere disse på dvd udgivede Tv-serier, har
aldrig været et problem, og har aldrig været noget folk brokker sig over. Nu
går du så helt bananas over det, og truer med ild og brand...slap nu af
ikke, spring de indlæg over som omhandler tv-serier. Skulle gruppen nu gå
hen og bliv bombarderet med indlæg om tv-serier, så kan man bede folk pænt
om at holde igen, eller smutte til en anden gruppe. Men lige nu synes jeg
ikke det giver nogen problemer, og er glad for jeg kun behøver at følge med
i en gruppe, og på den måde både få dækket mit behov angående dvd-film og
serier...

Så jeg ber dig pænt, kan du ikke bare overse disse indlæg, og så først komme
på banen når det bliver et reelt problem?

Mvh. Brian

Fra : Klaus G.

Dato : 15-09-06 22:19

> Hvilken kanal ser du dem på? Jeg tror ikke jeg kan tage nogen, der
allerede
> er igang med at sende sæson 2...
I USA bliver de vist, dvs. de kan findes på nettet 2min efter de er sluttet.
Nogen gange kan de faktisk hentes _før_ den er færdig med at blive sendt,
hvordan ved jeg ikke helt.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per

Dato : 15-09-06 22:33

> [...]
> sluttet.
> Nogen gange kan de faktisk hentes _før_ den er færdig med at blive sendt,

Og tilmed kan de hentes i HDTV kvalitet med 5.1 lyd ;P

Fra : Klaus G.

Dato : 16-09-06 12:57

> Og tilmed kan de hentes i HDTV kvalitet med 5.1 lyd ;P

Jeps, det er galt nok :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 17-09-06 22:22

> Jeps, det er galt nok :)

men viller være rart i stedet for at vente på danske kanaler og deres
evindelige genudsendelser og "pauser"

thomas