Storbydrømme - sød og dejlig lille film
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 13-09-06 22:00

Har et par gange stået med filmen "Storbydrømme" (Jersey Girl) sammen med
konen, men Ben Afleck og Jennifer Lopez, nej tak, det lyder ikke umiddelbart
som en film jeg gider. Men så er jeg jo med i det hersens Lovefilm (se
tidligere tråd og så kunne konen da godt få lov at sætte den på
ønskelisten.

Den kom så ind af døren i dag, og vi gav os i kast med den. Det er faktisk
et dejligt lille romantisk og humoristisk drama. Uden for store
armbevægelser. En film der ikke prøver at være mere end den er. Den er sjov,
alvorlig og dejlig hjertevarm...så den får en stor anbefalelse med
herfra...har så bagefter set at det er Kevin Smith (Dogma, Clerks) der har
instrueret, det forklarer jo nok hvorfor filmen ikke bare bliver en stor
kliche...

Den beste scene er den hvor Ollie (Ben A) finder sin datter sammen med en
anden ung knægt og de viser hinanden deres "ting"...fantastisk scene.....

Se den, god film at se med kæresten/konen....måske ikke lige en film at se
sammen med de andre fyre, tænk hvis der var nogen der så at man knep en
tåre.................

Mvh. Brian

Hvis der var noget der hed dårlig smag, har vi sikkert haft den! (Peter
Sommer)

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-06 05:45

> [...]
> Den kom så ind af døren i dag, og vi gav os i kast med den. Det er faktisk
> et dejligt lille romantisk og humoristisk drama. Uden for store

Ja jeg synes nu også den var ok, men så heller ikke mere end det. Ikke en
købeværdig film, men en som blockbuster-favorit er den fin.

Konen synes til gengæld det var en værre omgang pladderromantik.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Kostas

Dato : 14-09-06 08:21

"Rysz \(8900\)" <janrysz[snabela)webspeed(dot)dk> wrote in

> [...]
> en købeværdig film, men en som blockbuster-favorit er den fin.
>
> Konen synes til gengæld det var en værre omgang pladderromantik.

Er det ikke den hvor George Carlin spiller den gamle far ? Nogen stor
skuespiller bliver han aldrig - men shit han er god i sine stand-up shows.

mvh

Kostas

Fra : Per

Dato : 14-09-06 09:44

Jeg var fældt skuffet over den. Syntes netop ikke den hæver sig over mængden
af pladderromantik. Klart dårligste Kevin Smith film.